پیدا کردن اکانت دوستان در اینستاگرام

 

اکانت اینستاگرام, ترفندهای اینستاگرام

اینستاگرام شبکه اجتماعی است که میتوان تصاویر و ویدیوها را به اشتراک بگذاریم

 

حتما می دونید که تو نرم افزار وایبر ، اگه شماره شخصی رو داشته باشید می تونید بفهمید که این شخص اکانت وایبر داره یا نه و می تونید بهش پیام بدید و حتی عکس صفحه وایبرش رو هم ببینید . این قابلیت در اینستاگرام هم هست اما نه به دقت وایبر .

 

شاید خیلی ها اصلا نمی دونستن که تو اینستاگرام میشه اکانت افرادی که در کانتکت لیست هستن رو پیدا کرد . البته همونجوری که گفتم چون اینستاگرام نیاز به وارد کردن شماره موبایل نداره ، مثل وایبر دقیق نیست و مثلا از ۱۰۰ تا کانتکت لیست ، شاید ۳۰ تا ۴۰ تا اکانت بهتون نشون بده که اینستاگرام دارن ، این مسئله به دو تا چیز مربوط میشه ، یکی به شماره ای که اون شخص توی اینستاگرام وارد کرده و دوم به اسمی که شما توی کانتکت لیست تون اونو ذخیره کردید .

 

برای این کار در صفحه اول اینستاگرام خودتون روی اون ایکون آدم کلیک کنید و بعدش بالا سمت راست روی آیکون ۳ نقطه کلیک کنید .

 

پیدا کردن اکانت دوستان در اینستاگرام

 

 

حالا صفحه People اینستاگرام باز میشه . اولین گزینه ، connect to Facebook  هست و دومین گزینه connect to contacts هست که باید اونو بزنید . وقتی روی این گزینه ضربه می زنید ، یه پیغام ظاهر میشه مبنی بر اینکه این شماره ها روی سرورهای اینستاگرام ذخیره میشه ، مشکلی ندارید که شما هم اگه مشکلی ندارید تایید کنید .

 

پیدا کردن اکانت دوستان در اینستاگرام

ترفند جستجوی دوستان در اینستاگرام

 

وقتی تایید کنید یه لیست از اکانت اینستاگرام افرادی که در Contact List تون هست رو بهتون نشون میده .
منبع: elmefarda.com

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up