آموزش تصویری درست کردن کوسن با پاپیون

kosan

در اینجا با استفاده از پارچه های رنگی یه بالش زیبا درست کردم . اگه مایل به انجام این آموزش هستین مراحل زیر رو دنبال کنین .

* وسیله های  مورد نیاز :

پارچه ی نرم به اندازه ی مورد نیازدستگاه سر دوز ( اختیاری )

چرخ خیاطی

پشم شیشه

سنجاق

قیچی

** مرحله اول :

* طریقه ی درست کردن بالش :

من در ابتدا پارچه ی مربع شکلی به ظلع 28 اینچ از روی پارچه ی مورد نظرم جدا کردم . شما می تونین به اندازه ی بالشی که مد نظر تونه ، به همون اندازه از روی پارچه تون برش کنین . اندازه ی نهایی بالش مورد نظر من ، بالش مربع شکلی به ظلع 17 اینچ است .

برای بالشی به اندازه ی 17 اینچ ، به اندازه ی 38 * 17 اینچ پارچه برای خود بالش و 38 * 11 اینچ برای بندک بالش و 6 * 6 اینچ پارچه برای پاپیون روی بالش نیاز دارین .

تو این مرحله ، ابتدا شروع می کنیم به دوختن بندک پاپیون بالش . تکه پارچه ای به ابعاد 38 * 11 اینچ که برای این کار جدا گذاشته بودیم رو از وسط طوری تا می کنیم که مسطتیلی به ابعاد 19 * 11 اینچ ایجاد بشه ، سپس دو طرف پارچه رو به وسیله ی سر دوز بدوزین و روی قسمت راست پارچه که تا کرده بودین ، اتو کنین .

در این مرحله ، باید قسمت وسط پاپیون رو آماده کنیم . پارچه ای به ابعاد 6 * 6 اینچ رو که از قبل از روی پارچه برش زده بودین ، مانند تصویر تا کنین و اطراف سه لبه ی اون رو بدوزین ، حالا قسمت های تا شده رو اتو کنین .

حالا پارچه ای که برای قسمت اصلی بالش جدا کرده بودین رو وردارین و دور تا دور اون رو با استفاده از سردوز لبه دوزی کنین ، اگه دستگاه سردوز ندارین ، شما می تونین لبه های اطراف پارچه رو دوبار تا کنین و سپس با دوخت معمولی بدوزین .

در این مرحله مانند تصویر ابتدا پاپیون بالش رو با استفاده از دو تکه پارچه ای که آماده کرده بودین ، به هم وصل کنین . و پاپیون رو آماده کنین . حالا پاپیون آماده شده رو مانند تصویر در وسط پارچه ی اصلی بالش قرار بدین و سنجاق کنین و با چرخ خیاطی در لبه اطراف بالش رو از سمت پشت پارچه بدوزین .

بعد از دوختن پارچه رو به رو برگردونین ، سپس توی بالش رو با پشم شیشه پر کنین . بالش شما به همین سادگی آماده شده ، این بالش با پاپیونی که روش قرار داره ، یه بالش زیبا به نظر می رسه . در این جا مراحل کارمون به پایان رسید امید وارم که خوشتون امده باشه .

پارچه های رنگی,بالش,آموزش درست کردن کوسنپارچه های رنگی,بالش,آموزش درست کردن کوسن

پارچه های رنگی,بالش,آموزش درست کردن کوسن

پارچه های رنگی,بالش,آموزش درست کردن کوسن

پارچه های رنگی,بالش,آموزش درست کردن کوسن

پارچه های رنگی,بالش,آموزش درست کردن کوسن

منبع : kardasti.net

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up