فروش مشعل گازی کوره تهران

فروش مشعل گازی کوره تهران

یکی از ابزارهای صنعتی که موارد استفاده و مصارف بسیار گوناگونی دارد مشعل گازی می باشد که در شهرهای مختلف تهران، قشم، عسلویه و غیره به تولید و عرضه می رسد.

این دستگاه ها کاربردهای فراوانی دارند و برای مصارف خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی به تولید می رسند که هر کدام از آنها از نظر قدرتی و توان ایجاد انرژی گرمایی مدلهای مختلفی دارند.

این دستگاه از لحاظ ساختار و قطعات از اجزای مختلفی تشکیل شده است که مهم ترین قطهات این دستگاه وایرها، الکترود جرقه زن، ترانس، نازل سوخت، دمپر هوا، فرمان کنترل مشعل، شعله پخش کن، فن دمنده هوا، شیر برقی، نشت یاب، فیلتر گاز، دودکش و پرشر گاز می باشد که هر کدام از آنها دارای کارایی خاص خود می باشند که در کنار هم و با اجرای هماهنگ در کنار هم سبب کار کرد مشعل گازی می شوند.

فروش مشعل گازی کوره تهران

علاقمندان و متقاضیان این محصولات می توانند نمونه های مورد نظر خود را از درون سایت آراد برندینگ انتخاب کرده و سفارش آنها را به ثبت برساند تا در اسرع وقت برای آنها ارسال گردد.

گاز طبیعی که به دستگاه ورود پیدا می کند با عبور از فیلتر گاز توسط شیر برقی کنترل و به محیط احتراق هدایت می شود و در این بین دمنده هوای مورد نیاز فرایند سوختن گاز را مهیا می کند و گاز که با هوا ترکیب شده آماده روشن شدن شعله می شوند.

این دستگاه ها انرژی حاصل از سوختن گاز را به گرما تبدیل می کنند که این واکنشها کمی گاز خروجی دارد و با استفاده از دودکش به خارج از محیط هدایت می شوند و عملکرد آنها به صورت تک مرحله ای و یا دو مرحله ای می باشد.

مشعل گازی تهران

شهرهای صنعتی یکی از مشتریان ثابت مشعل گازی هستند که با استفاده از آن تولیدات مختلفی را آماده کنند و برای عرضه به بازار محصولات خود را تهیه کنند.

تهران یکی از مراکز و شهرهای صنعتی ایران محسوب می شود که نمونه های خانگی و صنعتی این دستگاه را برای مصارف مختلف استفاده می کند و تمامی صنعتگران در این شهر به این ابزارها برای تولید نیازمند می باشند.

فروش مشعل گازی کوره تهران

از این رو بسیار فروش مشعل گازی تهران و عرضه این دستگاه در این گونه شهرها بسیار پر سود می باشد و می توان از ارائه این دستگاه ها درامدهای بسیار زیادی بدست آورد.

با استفاده از نمونه های کوچک و خانگی این دستگاه می توان حرارت لازم برای تولید آب گرم مورد نیاز طبخ غذا و یا حرارتهای پخت و پز را ایجاد کرد و همچنین می توان حرارت سیستمهای گرمایش را به وجود آورد.

همچنین می توان در کسب و کارهای کوچک و یا صنایع تولید محصولات چوبی از این دستگاه ها برای تولید کاغذ، ورقهای چوبی و ورق نئوپان و تخته های مختلف استفاده نمود.

در واحدها و مراکز پالایش تقطیر، برای گرم کننده های روغن داغ، برای فرآیندهای ضد عفونی کننده، برای کوره های تولید و سوخت اتیلن، برای اصلاح کننده های هیدروژن و متانول و ترکیبات آمونیاکی از این دستگاه استفاده می کنند.

در مراکز دیگر از مشعل گازی برای سرخکن، خشک کن و  شستوشو دهنده ها استفاده می شود که در هر کدام از این فرایندها به گونه خاص خود از این دستگاه استفاده می شود.

در صنایع نساجی از دستگاه های مشعل گازی بزرگ برای اکسید کنندگی و عمل خشک کن استفاده می شود که میزان مصرف بالای گاز آن سبب می شود تا قدرت حرارتی بسیار بالایی داشته باشند.

مشعل گازی کوره

با توجه به تنوع نمونه های موجود کاربردهای مختلفی برای مشعل گازی کوره و اجاق گاز صفحه ای موجود می باشد که هر شخص بنا به نیاز خود می تواند نمونه ی مناسب را انتخاب نماید.

فروش مشعل گازی کوره تهران

همانطور که اشاره کردیم و از نام آن بر می آید مشعل گازی کوره برای مصارفی استفاده می شود که به نوعی با کوره و مخزن سر و کار دارد.

هر محصولی برای اینکه بتواند به صورت کامل توانایی خود در انجام وظایف را به نمایش بگذارد باید از قطعات مناسبی بهره ببرد که یکی از انجا جنس بدنه می باشد.

به دلیل اینکه مشعل به گونه ای طراحی شده است که تولید گرمای مضاعف می کند این نکته باید رعایت شود که بدنه ی خود دستگاه نباید تحت تاثیر قرار بگیرد.

همچنین در رابطه با جنس قطعات باید بگوییم که باید مقاومت بالایی در برابر گرما داشته باشند و تغییر شکل ندهند.

سازگاری قطعات این محصولات با دمای بالا می تواند باعث شود تا دستگاه با سرعت بیشتری به گرمای مورد نظر دست یابد که در مواردی می تواند امتیاز خوبی برای مشعل گازی به شمار آید و هر محصولی که به شیوه ی مناسبی نگهداری شود می تواند از طول عمر بالایی بهره ببرد.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up