شیر خشک صورت بزرگسالان

شیر خشک صورت بزرگسالان

یکی از فرآورده های شیر پودر آن می باشد که دارای خواص و فواید بسیاری برای بدن می  باشداین پودر به دلیل املاح و ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری که دارد پر کاربرد می باشد. پودر شیر خشک در چاقی صورت نیز موثر است و برای افرادی که تمایل دارند صورت چاقی داشته باشند، مصرف آن توصیه می شود همچنین بدنسازان به دلیل پروتئین بالای این پودر آن را برای تامین کالری مصرفی و مورد نیاز بدن خود در طول روز مصرف می کنند.

به دلیل پر خاصیت بودن شیر فرآورده های آن نیز از مغذی ترین و مقوی ترین خوراکی ها به شمار می روند. پودر شیر خشک می تواند جایگزین مناسب شیر، در نوزادانی که بدنشان به شیر گاو حساسیت نشان می دهد، باشد.

شیر از جمله لبنیاتی است که به دلیل مزایایی که دارد بسیار پر مصرف بوده و تمامی سنین به خاطر خواص آن از مصرف آن غافل نمی شوند. برای تهیه شیر خشک، شیر مایع و معمولی پاستوریزه شده را با دمای بسیار بالا در مدت زمان کوتاهی حرارت می دهند تا آب آن تبخیر شده و تغلیظ شود سپس در دستگاه های مجهز و مدرن رطوبت آن را گرفته و به صورت پودر در می آورند شرح کامل و همچنین بیان خواص و مزایای این مکمل ضروری و مفید به طور کامل در سایت آراد برندینگ برای علاقه مندان تدارک دیده شده است.

شیر خشک صورت بزرگسالان

با تغییر میزان پروتئین و چربی و کربو هیدرات های آن و افزودن ویتامین به آن، پودر خشک پر خاصیت را تهیه می کنند. به دلیل استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته برای این کار خواص و فواید شیر حین عملیات بخار حفظ می شود و این پودر همانند خود شیر خواص و مزایای بسیاری را در بردارد. مصرف شیر به دلیل خواصی که برای سلامتی انسان دارد، همواره توسط پزشکان و متخصصان برای تمام سنین بسیار تاکید شده است.

این ماده خوراکی نسبت به کالری و پروتئین فراوانی که دارد در پیشگیری از بسیاری از بیماری ها و همچنین درمان آنها نقش بسیار اساسی و مهمی را ایفا می کند و همچنین سیستم ایمنی بدن را تقویت می نماید.

شیر خشک صورت

شیر خشک فقط مختص نوزادان نیست و بزرگسالان نیز می توانند از این محصول استفاده نموده و آن را به دلیل ارزش غذایی فراوانی که دارد در برنامه غذایی خود بگنجانند. این محصول با تغییر در ترکیباتی که داخل آن صورت می گیرد، برای سنین مختلف دارای نیازهای متفاوت قابل استفاده می باشد مهم ترین مزیت این ماده غذایی، آن است که برخلاف شیر، ماندگاری بالایی دارد.

شیر خشک صورت بزرگسالان

از دیگر مزیت های شیر خشک صورت می توان به استفاده از پودر شیر خشک برای چاقی صورت اشاره نمود که مصرف آن برای این امر بسیار تاکید شده است.

در مصرف آن به این نکته توجه داشته باشید که این پودر به دلیل کالری و پروتئین بالایی که دارد چاق کننده است و اگر در استفاده از آن زیاده روی کنید دچار چاقی خواهید شد. پس هنگام مصرف آن از ورزش کردن غافل نشوید تا از عوارض چاقی در امان بمانید.

شیر خشک بزرگسالان

در خصوص عوامل تاثیر گذار بر کیفیت این محصول باید به این نکته توجه داشت، در تولید این محصول رعایت استانداردهای بهداشتی در کلیه مراحل تولید به نوبه خود بر کیفیت ماده خوراکی تاثیر می گذارد.

همان طور که ذکر شد پودر شیر خشک مختص کودکان و نوزادان نیست و بزرگسالان نیز می توانند بسته به نیاز خود، پودر خشک اسکیم متناسب با سن خود را تهیه نموده و مصرف نمایند. از جمله موارد مصرفی شیر خشک می توان به استفاده از آن در آشپزی برای تهیه سوپ، فرنی، انواع دسر، بستنی، حلوا، شیرینی، کلوچه، شکلات، برای تلغیظ ماست، شیر قهوه، شیر چای و … اشاره نمود. همچنین بزرگسالان از این پودر به عنوان مکمل ویتامینی چاق کننده، در بدنسازی، در بارداری، ریبایی پوست و … استفاده می کنند.

شیر خشک صورت بزرگسالان

همچنین شیر خشک بزرگسالان دارای مقدار پروتئین می باشد که بیست در صد پروتئین شیر را گرفته است و برای سلامتی بدن مفید می باشد و از ارزش بالایی برخوردار است.

در تهیه پودر شیر خشک از ویتامینها و مواد معدنی از جمله منیزیم و فسفر و کلسیم بالایی برخوردار می باشد و برای تقویت بدن و استفاده بهینه در محصولات مشابه از پودر شیر خشک استفاده می شود.

در بسته های 100 گرمی پودر شیر چیزی معادل 1300 میلی گرم از کلسیم می باشد.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up