فروش ظروف نقره تبریز

فروش ظروف نقره تبریز

ظروف نقره خاصیت باکتری زدایی دارد یعنی هیچ گونه باکتری مضری را به درون خود جذب نمی کند و همین امر سبب شده است تا استفاده از این ظروف در دستور کار بسیاری از مصرف کنندگان قرار گیرد.

خواص و ویژگی دیگری که در مورد ظرف نقره باید بدانید این است که خود نقره این ویژگی را دارد که می تواند بسیاری از مایعات و به خصوص نوشیدنیها را درون خود به طور خنکی حفظ کند و این ویژگی نیز همانند ویژگی باکتری زدایی، از عوامل مهم خرید مشتریان این ظروف است.

لازم است بدانید که مجموعه آراد برندینگ در حوزه این محصول دارای سابقه بسیاری بوده از این رو افراد می توانند با خیالی آسان تر به سایت ما مراجعه کرده و راهنماییهای لازم را دریافت نمایند.

فروش ظروف نقره تبریز

یکی از انواع قاشقهایی که غذا خوردن را برای انسان دلچسب تر و بهتر می کند غذا خوردن با قاشق نقره است و علت آن نیز است که قاشق نقره روی اشتهای انسان به خاظر وجود نقره آن تاثیر زیاد و به سزایی دارد.

باید برای خرید این نوع ظروف باید به نوع ظرف نقره ای که می خواهید توجه داشته باشید و قیمت خرید ظرف مورد نظر خود را ابتدا قبل از خرید از معتبر ترین و بزرگ ترین مراکز موجود در کشور دریافت کنید تا در صورت خرید دچار اختلاف قیمت زیاد و نامعقولی نشوید.

ظروفهای نقره ای در دو نوع هستند که در بازار نیز همین دو نوع خرید و فروش می شود و شامل ظروف نقره و یا ظروف طرح نقره می شوند.

پس برای خرید اینترنتی نیز نیاز هست تا فرق ظروف نقره با ظروف طرح نقره را با هم بدانید و توانایی تشخیص این دو نوع از هم را داشته باشید.

فروش ظروف نقره پیوتر

یکی دیگر از انواع ظروف نقره ای که به میزان بالایی در بازار به خرید و فروش می رسد ظروف نقره نوع پیوتر است و این نوع ظروف نقره نیز در کشور مشتریان و متقاضیان زیادی دارد.

برای ساخت و طراحی ظروف نقره پیوتر از دقت و فلز با کیفیتی استفاده می شود و بیشتر این نوع ظروف نقره به منظور طراحی میوه خوری و یا سینیهای چای و نوشیدنی استفاده می شود.

برای شستشوی مناسب و درست ظروف نقره نیاز هست تا از وسایل و مواد تیز مانند وسایلی مثل چاقو و یا کارد و همچنین وسایلی با پاک کنندگی بالا همچون سیم ظرفشویی به هیچ عنوان استفاده نکنید.

فروش ظروف نقره تبریز

باید خاطر نشان کرد که فروش ظروف نقره بالا است و از این نوع وسایل اصلا برای شستشوی ظروف نقره پیوتر استفاده نکنید این است که در سطح رویی ظروف نقره پیوتر یک لایه محافظتی ایجاد شده است که باعث می شود تا از تغییر رنگ و رنگ دهی ظرف جلوگیری شود.

اگر شما ظروف نقره پیوتر را با وسایل تیزی تمیز کنید ممکن است که این لاک و لایه محافظی که روی ظرف قرار دارد به طور زیادی از بین برود و به مرور زمان باعث این شود که ظروف نقره پیوتر دچار تغییر رنگ محسوس و قابل مشاهده ای شود.

این نوع از ظروف نقره ای معمولا به دلیل طراحیهای خاص تر و شیک تری که برای استفاده روی آن ظروف قرار می گیرد از قیمت خرید بیشتر و بالاتری نیز برخوردار است.

ظروف نقره تبریز

فلزاتی که در هنر قلم زنی تبریز برای ظروف استفاده‌ می کنند و در روی آن نقش برجسته ایجاد می کنند ظروفات فلزی مانند: طلا، مس، نقره و برنج بوده است که در زمان دیربازان از مس به دلیل نرمی و قابلیت شکل پذیری که دارد در این هنر استفاده می کردند.

هنر نقره کاری یا ظروف مسی در ایران طرفداران بسیاری را دارد که اشیاء و ظروف نقره کاری شده در شهرهای شیراز، قزوین، تبریز و اصفهان محبوبیت و شهرت زیادی را دارد که آنها به وفور این هنر را انجام می دهند.

نقره فلزی است که بیشترین مقدار آن از سنگهای معدن استخراج می شود و مانند طلا و مس کاملا خالص در طبیعت وجود دارد.

فروش ظروف نقره تبریز

قابلیت چکش خواری و ورقه شدن در ظروف نقره تبریز بسیار زیاد است و علاوه بر این نقره دارای خاصیتهای بسیاری مانند میکروب کشی قوی است برای مثال وقتی داخل ظرف نقره آب را بریزیم به هیچ وجه و هیچ زمانی کثیف نمی شود و همچنین بدون میکروب می ماند که این موضوع به دلیل یونهای نقره است که در آب می باشد.

قلم زنی روی ظروف نقره یا ظروف نقره پارسیس در تبریز در دوران صفویان و تا اواخر قاجار در کمال و رشد بوده است و قیمت این ظروف به دلیل ارزشمند بودن فلز آن بسیار بالا بوده است.

قلم زنی روی ظروف به خاطر اینکه حکاکی و کنده کاری خوبی دارد انواع نقش و طرح روی آن چشمگیر و بسیار زیبا به نظر می رسد قلم زنی روی مس شدیداً مورد استقبال مردم قرار گرفته به دلیل اینکه به صورت تندیس میتوان طراحی و شکل داد برای دادن هدایای تبلیغاتی به صرفه بوده است مردمان هنر پرور هنردوست شهر تبریز برای خانه و ادارات از صنایع قلم زنی برای دکور استفاده می کنند.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up