سارافون با پارچه کرپ مازراتی باربی

سارافون با پارچه کرپ مازراتی باربی

پارچه کرپ مازراتی در میان خانم ها بسیار محبوب هست، به علت اینکه در نهایت لطافت و نرمی اصلا چروک نمی شود و همین امر استفاده از آن را بسیار راحت کرده است. تراکم بافت این پارچه بسیار بالا است و باعث خوش دوختی هر مدل لباسی مخصوصا سارافون می شود. سارافون ها لباس های بسیار راحتی هستند به علت اینکه می توان آن ها را با انواع بلوز ها و شومیزهای زنانه ی نازک و یا در فصل های سرد پوشید پس آن ها برای تمامی روز های سال مناسب هستند و می توان با دوختن یکی از آن ها با پارچه کرپ مازراتی لباسی برای تمام فصول را به خود هدیه کرد و از آن در تمامی روزهای تابستانه و پاییزی لذت برد.

سارافون با پارچه کرپ مازراتی باربی

مجموعه آراد برندینگ آسان ترین شرایط خرید این محصول را برایتان فراهم کرده است. با ما همراه باشید.

تونیک ها همان بلوز های زنانه و کمی بلند هستند که مناسب مهمانی ها و دورهمی ها می باشند. انواع مختلف آن ها بستگی به نوع پارچه و طرح آن ها دارد که به اسپرت و مجلسی تقسیم می شوند. این نوع تونیک ها را می توان هم با انواع کفش های مجلسی  پاشنه بلند و هم کفش های اسپرت ست کرد. طرح های اسپرت  تونیک ها مخصوص تیپ های اسپرت هست که طرفداران بسیاری دارد . اگر می خواهی بدانید که دوخت شومیز با پارچه کرپ مازراتی مناسب است؟ باید گفت انواع مختلف لباس های زنانه در بازار با پارچه های کرپ مازراتی و پارچه متقال ضخیم دوخته می شوند. یکی ازاین پوشیدنی ها که اتفاقا بسیار هم  برای خانم ها پر کاربرد می باشد، همین شومیزهای زنانه که در طرح ها ی شیک و مخصوصا با پارچه های کرپ مازراتی تهیه می شود می باشد. این نوع شومیزها مخصوص اکثر فصول هستند و ظاهر بسیار شیک و مجلسی دارند و مناسب انواع مهمانی ها هستند.

سارافون کرپ مازراتی

فرم و شکل پارچه کرپ باربی به قدری مناسب است که امروزه در بسیاری از موارد از این مدل برای تولید کت، شلوار، مانتو و غیره از این مدل پارچه استفاده می کنند و لازم به ذکر است که این پارچه در فصل سرما نیز بسیار مناسب بوده و هوا را از خود عبور نمی دهد.

سارافون با پارچه کرپ مازراتی باربی

انعطاف پذیری بالا یکی از مواردی است که باید به آن توجه داشت همچنین از نظر کیفیت به دو نوع فرانسوی و اندونزی تقسیم می شود که این کشورها از نظر تولید پارچه فناوریهای خاص خود را دارند و از نظر قیمت نیز با هم متفاوت هستند.

این مدل ها را می توان با انواع جوراب شلواری ها و ساق ها پوشید. تونیک ها ظاهر بسیار شیک و مجلسی دارند و بسته به جنس پارچه شان قیمت هایشان متفاوت می شود. لازم به ذکر است که سارافون کرپ مازراتی را براساس ضخیم یا نازک بودن جنس پارچه هایشان برای انواع فصول مناسب هستند و می توان آن هارا با چکمه بلند هم در فصل زمستان و روز های سرد استفاده نمود.

دامن ها از انواع مختلفی برخوردارند. دوخت دامن ها بسیار راحت است و یکی از پوشیدنی های پرطرفدار برای خانم ها می باشند. جنس پارچه ی دامن ها فصل مناسب پوشیدن آن ها را تعیین می کند. به عنوان مثال دامن هایی با پارچه هایی ضخیم و زمستانی مناسب روزهای سرد و هوای پاییزی می باشند. از طرفی دیگر انواع مختلفی از دامن های موجود در بازار با پارچه های نازک و تابستانی تهیه شده و بسیار مناسب فصل های گرم و روزهای تابستانی می باشند.

پارچه کرپ باربی

پارچه کرپ به دلیل داشتن مقاومت زیاد در برابر چین و چروک پس از شستن نیازی ندارد که آن را اتو کنید و در صورتی که با دست شسته شود می توانید آن را در محیط صافی پهت کنید و بگذارید خشک شود و اگر قصد اتو کردن پارچه کرپ باربی را دارید باید دقت داشته باشید که دمای اتو باید بسیار پایین باشد و پشت پارچه را باید اتو کنید در غیر این صورت کیفیت بافت پارچه کاهش می یابد.

پارچه کرپ به دلیل داشتن نرمی و براقی مناسب از جنسهای مختلفی همچون ریون، پنبه، استات و غیره ساخته می شود و تفاوت آن با مدلهایی همچون کرپ کنزو، کرپ ژرژت و غیره در نوع بافت است.

در مورد پارچه کرپ توضیحاتی داده شد و دانستید که کاربردهای آن بسیار زیاد است و برای تولید لباسهای مختلف می توان از آن استفاده کرد در مدلهای طرح دار آن می توان برای تولید لباس مجلسی و غیره این مدل را انتخاب کرد و نمونه های ساده آن برای لباسهای رسمی و اداری گزینه مناسبی به حساب می آید.

 

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up