کارخانه کنسانتره آهن اسفنجی

کارخانه کنسانتره آهن اسفنجی

توجه نمایید که کارخانه کنسانتره آهن خشک خوراکی به ساخت نوع صنعتی آن اقدام می کنند و علنا نوع خوراکی آن در حال حاضر وجود ندارد همان طور که عنوان شد این محصول صادراتی در عیارهای مختلف تولید می شود و هر چه عیار بالاتر باشد دارای یکپارچگی، فرم ظاهری بهتر، حذف ناخالصیها و خلوص بیشتری می باشد و نیز خوب است بدانید که برای تولید محصول با کیفیت تر نیاز به دقت و هزینه ی بیشتری است که در هزینه ی نهایی تولید نقش بسیار زیادی را ایفا می نماید.

قیمت کنسانتره آهن به عوامل متعددی از جمله جنس، مواد اولیه، میزان تقاضا در بازار، قیمت ارز طرح و بسته بندی آن بستگی دارد که از این رو باعث انتخاب زیادی در بین خریداران می شود.

کارخانه تولید کنسانتره آهن خشک به ارائه ی بهترین نوع از انواع این محصول می پردازد که خرید را برای خریداران و متقاضیان بسیار راحت و امکان پذیر می کند.

کنسانتره آهن

از این رو فروش کنسانتره آهن اسفنجی به خاطر کارایی زیادی که دارد در سراسر ایران امکان پذیر است همچنین شما قادر خواهید بود بهترین نوع آن را در هرکجایی از ایران که هستید از طریق آراد برندینگ به راحتی سفارش دهید.

کنسانتره آهن اسفنجی از احیای سنگ آهن، بدون ذوب کردن آن به دست می آید برای تولید این محصول از تیرآهن 14 با خلوص 67 درصد استفاده می شود که عیارش چیزی حدود 84 تا 95 درصد می باشد. تفاوت اصلی که بین کنسانتره آهن اسفنجی و خشک موجود است در واقع میزان خالصی و روش تهیه آن می باشد

کنسانتره آهن اسفنجی

امروزه در کشور کارخانه های زیادی نسبت به تولید کنسانتره آهن خشک اقدام کرده اند که البته نوع خوراکی آن وجود ندارد، تولید پخش و عرضه ی آن در مراکز زیادی صورت می گیرد که این محصول کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد.

همان طور که گفتیم کنسانتره آهن اسفنجی کاربرد زیادی دارد که یکی از مهم ترین کاربردهای آن در ساخت فولاد و مشتقات آن می باشد، همچنین از این کنسانتره جهت ساخت آهن اسفنجی، گندله آهن و محصولات فلزی استفاده می شود.

کارخانه کنسانتره آهن اسفنجی

این فرآورده هیچ جایگزینی در صنعت ندارد و تولید کننده های صنعتی مجبور به استفاده از این محصول می باشند، از ابتدای اختراع و ابداع این محصول تا کنون حجم زیادی از این فرآورده تولید و در صنعت مصرف شده است که طبق آمارهای رسمی در سال 2009 میزان تولید این محصول به یک میلیارد و هفتصد تن رسیده است که این میزان تولید رو به افزایش می باشد.

استرالیا و چین در مقام های اول و دوم تولید این محصول قرار دارند و میزان تولید این محصول در این کشورها به ترتیب 393 و 340 میلیون تن می باشد، اما یک تفاوت قابل تامل در میان این کشورها وجود دارد که استرالیا صادر کننده محصول است ولی چین تمام تولید خود را مصرف می کند و هیچ صادراتی ندارد، به این دلیل که چین بزرگ ترین تولید کننده ی فولاد در جهان می باشد و به این محصول به شدت نیازمند است.

کارخانه کنسانتره آهن

کارخانه ای در اردکان یزد می باشد که میزان تولیدی آن در سال به 4 میلیون تن می رسد، همچنین کارخانه کنسانتره آهن بزرگ و کوچک دیگری در کشور فعال هستند که توانسته اند نیاز کشور به این محصول را تامین نمایند

برزیل، روسیه و آمریکا در مقامهای سوم تا پنجم تولید این محصول در جهان می باشند، در این خصوص جالب است بدانید که بزرگ ترین کارخانه ی جهان در زمینه ی تولید این محصول در چین قرار دارد که در سال 55 میلیون تن از این محصول را تولید می کند و بعد از آن کارخانه ای در آمریکا است که سالانه 19 میلیون تن از این فرآورده را تولید می کند.

کارخانه کنسانتره آهن اسفنجی

ایران نیز در سالهای اخیر در زمینه ی تولید این محصول فعال بوده و بزرگ ترین کارخانه ی تولید این محصول در استان کرمان قرار دارد که سالانه 5 میلیون تن از این محصول را تولید می کند و طبق برآورد انجام شده در منطقه ی خاورمیانه، این کارخانه در کل منطقه سرآمد می باشد.

اگر به صورت عمده این محصول را خریداری نمایید با قیمت کمتری برای شما محاسبه می شود و حتی از تخفیف بسیار خوبی نیز بهره مند خواهید شد. خوشبختانه محصول فوق به راحتی در بازار موجود می باشد و شما می توانید به آسانی این محصول را خریداری نمایید زیرا نبوده کنسانتره آهن خشک ممکن است مشکلاتی را برای متقاضیان و خریداران به وجود آورد بنابراین توصیه می شود از مراکز معتبر و مرتبط که محصول فوق را با کیفیت بالا تولید و عرضه می نماید خریداری نمایید.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up