قفل فرمان شبکه ای دست دوم

قفل فرمان شبکه ای دست دوم

یکی از مسائلی که همه دارندگان خودرو باید بدانند، ایمنی خودرو می باشد که در این میان استفاده از قفل فرمان یک گزینه ی عالی می باشد. بدون شک این امکان نیز وجود خواهد داشت که تنها با یک بار خرید از آرادبرندینگ پیشنهاد آن را به سایر افراد دارای دغدغه سرقت خودروی خود را داده تا آنها نیز از این فرصت مناسب برای ایمن سازی وسایل نقلیه خود بهره کافی را ببرند. یکی از پرفروش ترین و رایج ترین سیستم امنیتی خودرو قفل فرمان و دزدگیر ماشین سیم کارتی است که در مدلهای دسته دوم و نو وجود دارند.

قفل فرمان شبکه ای دست دوم

از آنجایی که باز کردن این قفل فرمان امنیتی زمان زیادی را برای باز شدن می برد، بنابراین در این هنگام امکان اینکه شما زودتر برسید زیاد است و سارق دیگر نمی تواند خودرو را بدزدد.

نحوه بستن قفل فرمان به صورتی می باشد که در هر دو طرف قفل فرمان دو قسمت داخلی وجود دارد که به دو طرف فرمان می چسبد و قفل اصلی در قسمت بیرونی قرار دارد که به آن قفل دستگیره می گویند و توسط یک کلید بسته می شود.

در ضمن، برای باز کردن قفل فرمان نیز باید ابتدا فرمان را با کلید باز کرده و بعد از آن دو طرف قفل را جمع نمایید.

قفل فرمان شبکه ای

در نظر داشته باشید که از نمونه های بسیار کارآمدی که مرکز ما تهیه نموده است، قفل فرمان شبکه ای بوده که بدنه آن نوعی آلیاژ مرغوب از ورق فولاد و برنج است و با پی وی سی نیز پوشانیده شده است که دوام آن را نیز شامل می شود.

این ویژگی باعث می شود تا در صورت ضربه به این محصول نیز هیچ آسیبی به آن وارد نشود و در نتیجه خودرو داران با خیالی آسوده نسبت به قفل نمودن اقدام نمایند.

در واقع نوع روکشی که در این نوع قفل استفاده شده است، از پی وی سی بوده و از انعطاف بالایی برخوردار می باشد و در واقع این مزیت را به همراه می آورد که جذابیت ویژه ای را نیز داشته باشد.

قفل فرمان شبکه ای دست دوم

نکته شایان توجه این است که طراحی این قفل فرمان شبکه ای به گونه ای بوده که می تواند برای تمام خودروها کاربرد داشته و ابعادی قابل استفاده برای تمامی موارد انتخابی را داشته باشد.

وزن این قفل فرمانهای شبکه ای ایده آل بوده و در واقع در حدود 1500 گرم است و تولید کنندگان آنها را به صورتی کاملاً آکبند بسته بندی نموده و سپس با استفاده از وسایل نقلیه ایمنی وارد بازار محصولات یدکی خودرو می نمایند.

یکی از مهمترین عواملی که می تواند شما را در انتخاب این قفل فرمان یاری نماید، دقت به مدل خودرو می باشد که لازم است قبل از سفارش آن با مشاوران در ارتباط باشید تا راهنمایی کافی را در مورد نوع مناسب وسیله نقلیه نمایند.

قفل فرمان دست دوم

امروزه قفل فرمان دست دوم با بهترین کیفیت و مرغوبیت در بیشتر مراکز معتبر وجود دارند و می توان آنها را با قیمتی مناسب خریداری نمود.

معمولا قفل فرمان درجه یک بر اساس طراحی به دو نوع قفل فرمان کشویی و قفل فرمان عصایی تقسیم بندی می شوند.

همانطور که می دانید، هر کدام از این قفل فرمانها به روشهای ویژه و منحصر به فردی طراحی و تولید می شوند و کارایی منحصر به فردی دارند که در زیر به اختصار هرکدام را توضیح خواهیم داد.

قفل فرمان شبکه ای دست دوم

قفل فرمان کشویی: یکی از رایج ترین قفل فرمانها در ایران قفل فرمان کشویی می باشد که بر روی بخشهایی مانند پدال، فرمان و دنده مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل کشویی بودن مانع از چرخش فرمان می شوند.

این قفل فرمان همچنین به دلیل کشویی بودن می توان از آن برای هر اندازه ای استفاده نمود یعنی می توان آن را کوچک و بزرگ کرد و هم برای فرمان و هم برای پدال و دنده به کار برد و هم باعث می شود آن را کوتاه نمود و در زیر صندلی جای داد.

قفل فرمان عصایی: این مدل قفل فرمانها فقط مخصوص فرمان می باشند و در دیگر قطعات خودرو کاربرد ندارند و شکل ظاهری آن شبیه به عصا می باشد و دارای یک برآمدگی در قسمت بالایی خود دارد که به همین دلیل به آن قفل فرمان عصایی می گویند

 

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up