خرید سیم مفتول مسی بدون روکش

خرید سیم مفتول مسی بدون روکش

سیم مفتول را می‌توان همان مفتول سیاه نامید افرادی که در بازار آهن قدمت چند ساله دارند این سیم مفتول را به عنوان سیم مفتول یا مفتول می شناسند.

از خصوصیات این سیم که در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد همچنین در ساخت بسیاری از مصالح نیز به کار می‌رود و به عنوان ماده اولیه یا به عبارتی می توان گفت مفتول مادر نیز شناخته می شود.

سیم مفتول در ساخت مفتول گالوانیزه، مفتول، فنر، توری فرنگی، اسید شور، توری فنس، توری گابیون، توری مرغی به طور مستقیم به کار می رود همچنین سیم مفتول ها به صورت غیر مستقیم نیز در صنعت خودروسازی یا کشاورزی همچنین نجاری استفاده می شود در این خصوص مجموعه ما یعنی شرکت آراد برندینگ با بررسی ویژگی ها و کاربرد هر کدام از آنها اقدام به جمع آوری اطلاعات مفیدی در این زمینه نموده است.

خرید سیم مفتول مسی بدون روکش

مفتول مسی معمولاً درصنایع های گوناگونی کاربرد دارد مانند صنعت تولید یخچال، داکت اسپلیت، اجاق گاز، کولر گازی و غیره می باشد.

این نوع مفتول به دلیل کاربرد های فراوانی که دارد در ضخامت های متفاوتی به بازار عرضه می‌شود که به صورت کلاف و یا شاخه می باشد ضمن اینکه خرید آن به صورت عمده معمولا انجام می گیرد از مشخصات مهم فنی سیم مسوار می توان به نوع گرید فولادی، قطر مفتول، ضخامت پوشش فلز مس و نوع بسته بندی آن اشاره نمود.

در ترکیبات سیم مسوار عناصری مانند منگنز، فسفر، کربن، سیلیسیم، گوگرد می تواند با درصدهای مختلف وجود داشته باشد.

از کاربردهای دیگر مفتول مسی می توان انواع ساخت چوب لباسی، آویز کن ها، قفسه کالسکه، صنایع آشپزخانه، آبچکان تولید انواع پین ها، اسکلت آباژور،  محصولات ریلی در صنعت خودروسازی و موتورها در صنایع کیف و چمدان مسافرتی و غیره کاربرد بسزایی دارد.

همچنین می‌توان گفت قیمت مفتول مسوار با توجه به قطر، نحوه بسته بندی، صورت شاخه یا قرقره های مسطح مانند تعیین می گردد و معمولاً ضخامت ۱.۲ میلی متری تا ۶ میلی متری یکی از پرکاربردترین محصولات این مفتول می باشد.

سیم مفتول مسی بدون روکش

نواع مختلفی از سیم های مفتول مسی وجود دارند که از آن جمله می توان به انواع ضخیم بدون روکش اشاره کرد که به دلیل ضخامت بالا به آن کابل نیز می گویند.

خرید سیم مفتول مسی بدون روکش

با پیشرفت علم و نیز پی بردن به الکتریسیته و جریان برق که در صنایع مختلف از آنها استفاده می شود، پس به جهت انتقال این نیروها ساخت سیم مفتول مسی بدون روکش بسیار با کیفیت بیش از هر زمان دیگر احساس شد تا از اتلاف انرژی پیشگیری بشود.

از جمله ویژگی های مورد انتظار در ساخت آنها، انتخاب فلزی بود که توانایی رسانایی بسیار بالایی داشته باشد و در عین حال دارای قیمتی مناسب باشد زیرا استفاده از آنها بسیار گسترده تر از حد معمول می باشد بدین منظور در ابتدا از نقره استفاده می شد که هزینه های بسیار گرانی داشت و در نتیجه فلز مس را جایگزین آن کردند زیرا بسیار کاربردی و مناسب می باشد.

یکی از انواع سیم ها که دارای استحکام و دوام بسیار بالا می باشد و از آن در صنایع مختلف استفاده می شود مفتول مسی می باشد که دارای قابلیت شکل پذیری بسیار بالایی می باشد که می توانید آنها را به هر شکلی که بخواهید، در بیاورید.

دارای تراکم و اتصال پذیری فوق العاده بالایی می باشد که به سختی از هم گسیخته می شود از آن در صنایعی همچون برق و صنایع دستی، چوبی و برق زیاد استفاده می شود که دارای اندازه های متفاوت با سایزهای متنوع می باشد.

خرید سیم مفتول نقره

از پرکابرد ترین محصولاتی که در صنایع مختلف صنعتی از جمله فولاد و ذوب آهن تولید شده و در صنایع دیگری همچون ماشین سازی و صنایع نیروگاهی کاربرد دارد سیم مفتول حرارتی نقره می باشد که ما در این مقاله قصد معرفی مشخصات و قیمت خرید آن را داریم بنابراین تا انتهای مطالب با ما همراه باشید.

خرید سیم مفتول مسی بدون روکش

سیم مفتول های به صورت کلی جزو محصولات میانی تلقی می شوند که از آنها برای تولید محصولات و مقاطع فولادی نظیر ورق ها، تیرآهن ها و توری های فلزی استفاده می شود که البته استفاده از برای تولید سیم خاردار نظامی جزو محصولات ویژه تولیدی می باشد که تکنولوژی تولید آنها در اختیار صنایع نظامی می باشد همه این موارد باعث شده است تا خرید سیم مفتول نقره با قوت و حجم گسترده تر و بیشتری دنبال شود.

همان طور که می دانید سیم مفتول ها رشته ای باریک تاب داده شده و باریک فلزی هستند که به طور عمومی به میلگردهای کشیده شده یا سیم خشک نیز معروف هستند این محصولات با دلیل اینک باید از خاصیت مقاومت فیزیکی برخوردار باشند حتما باید از فولادی با درصد خلوص کربن بالا ساخته شوند تا به راحتی شکسته یا قطع نشوند.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up