معرفی بهترین سایت برای دانلود کتاب شعر

معرفی بهترین سایت برای دانلود کتاب شعر

بسیاری از علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی , کتاب شعر نیز میخوانند و علاقه دارند تا در روز تعدادی از اشعار معروف و حتی اشعار نو را مطالعه کنند. سایت ما سعی کرده است تا در تمامی زمینه های کتاب و کتابخوانی بهترین کتاب ها را جمع آوری کند تا شما عزیزان بتوانید به کتاب مورد نظر خود به راحتی دسترسی پیدا کنید . در قسمت زیر تعدادی از معروفترین و بهترین کتاب های شعر ایرانی و خارجی را معرفی خواهیم کرد. در نهایت فایل های pdf را به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده ایم .
تذکر: کتاب هایی که دارای حق نشر میباشند  فقط به صورت فروش فیزیکی در دسترس شما قرار خواهند گرفت و نمیتوانید آنها را به صورت دانلود کتاب شعر استفاده کنید.

دانلود کتاب شعر دیوان اشعار ملک‌الشعرای بهار

شاعر پرآوازۀ معاصر ایرانی محمدتقی بهار ملقب به ملک الشعرا، در اشعارش به بهار تخلص می کرد. در ایّام کودکی مگامات و ادبیات را نزد پدرش میرزا محمدکاظم صبوری که صاحب فن در این زمینه بود آموخت. در سن بیست سالگی به جرگۀ مشروطه خواهان پیوست او با اشعار سیاسی خودتلاش در پیمودن مسیر مخالفت با حکام جور می‌نمود، بهار سابقۀ حضور زیاد مدت در ادوار متفاوت مجلس را داشت و کتاب روش شناسی وی در زمره آثار معروفش قرار می‌گیرد.

دانلود کتاب شعر 101 شعر منتشر نشده از شفیعی کدکنی

مجموعه‌ای از اشعار منتشر نشده شفیعی کدکنی که در سال 1392 به همت مجله فرهنگی هنری بخارا انتشار یافت. که به صورت رایگان برای شما عزیزان در سایت قرار داده شده است و میتوان این اشعار را با فرمت pdf برای خود دانلود نمایید .

دانلود کتاب شعر طنز شعر امروز

کتاب شعر طنز امروز برگرفته از سایت سابق نبوی‌آنلاین.کام محتوی 127 صفحه، مجموعه شعرهای طنز از طنازان ادبیات فارسی نظیر مرحوم کیومرث صابری‌فومنی، مرحوم اخوان ثالث، مرحومه سیمین بهبهانی، ابوالفضل زرویی نصرآبادی (نویسنده داستان‌های شیرین افسانه‌های امروزی)، ناصر فیض، علیرضا قزوه، شهرام شکیبا،‌ بهاء الدّین خرّمشاهی، سیّد ابراهیم نبوی و…
 

دانلود کتاب شعر مجموع ۱۷۰ قطعه شعر از سیمین بهبهانی

سیمین خلیلی معروف به «سیمین بهبهانی» بچه عباس و حاج میرزا حسین حاج میرزاخلیل مشهور به میرزا حسین خلیلی تهرانی که از رهبران مشروطه بود عموی پدر او و علامه ملاعلی رازی خلیلی تهرانی پدربزرگ اوست. است. پدرش عباس خلیلی به دو زبان فارسی و عربی شعر می‌گفت و محدوده ۱۱۰۰ بیت از ابیات شاهنامه شخصوسی را به عربی ترجمه کرده بود و در ضمن رمان‌های متعددی را هم به رشته تحریر درآورد که همگی به چاپ رسیدند. مادر او فخرعظما ارغون دختر مرتضی قلی ارغون از بطن قمر خانم عظمت السلطنه بود. فخر عظما ارغون فارسی و عربی و فقه و اصول را در مکتبخانه خصوصی خواند و با متون نظم و نثر آشنایی کامل داشت و زبان فرانسه را نیز زیر دید یک مربی سوئیسی آموخت. او همینطور از خانم ها پیشرو و از شاعران موفق وقت خود بود و در انجمن نسوان وطن‌خواه عضویت داشت و مدتی هم سردبیر روزنامه آینده ایران بود. او همینطور عضو کانون خانم ها و حزب دموکرات بود و به عنوان معلم زبان فرانسه در آموزش و رشد خدمت می‌کرد. سیمین بهبهانی ابتدا با حسن بهبهانی ازدواج کرد و به نام خانوادگی همسر خود شناخته شد ولی پس از وی با منوچهر کوشیار ازدواج نمود. او سال‌ها در آموزش و رشد با سمت دبیری کار کرد.

دانلود کتاب شعر دفتر شعر احمد شاملو

احمد شاملو ( زاده ۲۱ آذر ۱۳۰۴  ) در تهران و خانهٔ شمارهٔ ۱۳۴ خیابان صفی‌علیشاه – درگذشته ۲ مرداد ۱۳۷۹( شخصیس کرج ) شاعر، نویسنده، فرهنگ‌نویس، ادیب، مترجم ایرانی و از اعضای کانون نویسندگان ایران بود. آرامگاه او در امامزاده طاهر کرج واقع است. تخلص او در شعر الف. بامداد بود. محبویت اصلی شاملو به دلیل شعرهای اوست که شامل اشعار نو و بعضی قالب‌های کهن نظیر قصیده و نیز ترانه‌های عامیانه‌است. شاملو تحت تأثیر نیما یوشیج، به شعر نو ( که بعدها شعر نیمایی هم ندلگرمیه شد ) روی آورد،اما برای اولین بار درشعر «تا شکوفهٔ سرخ یک پیراهن» که در سال ۱۳۲۹ با نام «شعر سفید غفران» منتشر شد وزن را رها کرد و به‌صورت پیشرو روش جدیدی را در شعر معاصر فارسی گسترش داد
 

دانلود کتاب شعر مجموعه ۳۷ شعر ترکی از محمد فضولی

محمد فضولی یا ملا محمد بن سلیمان بغدادی شاعر و ادیب ترک است. او را «بزرگترین شاعر ترکی آذربایجانی در سدهٔ دهم» می‌دانند. پدر وی ساکن حله در عراق امروزی بود و محمد فضولی در آن‌جا به‌دنیا آمد و در بغداد رشد یافت از این روی، سه زبان ترکی، فارسی و عربی را به مناسبی می‌دانست و به هر سه زبان شعر سروده‌است. او را یکی از پایه‌گذاران روش هندی می‌دانند و در صورت مراجعه به سایت میتوانید این کتاب را به صورت دانلود pdf کتاب شعر برای خود دانلود کنید.
 

دانلود کتاب شعر درخت محافظه کاراست

منیره حسین پوری نویسنده و شاعر متولد ۱۳۶۷ می باشد.وی دانشجوی رشته علوم سیاسی و فارغ التحصیل ازرشته ی نویسندگی ست.شعرسپید تنها قالب شعری ست که او برای سرودن انتخاب کرده است.کتاب اول او (دهان خشک ناودان ها) و کتاب دومش (درخت محافظه کاراست )می باشد.اشعاروی در خیلیی از جشنواره های کشوری دارای رتبه است به عنوان مثال رتبه ی سوم کشوری در جشنواره تولیدات حوزه هنری برای اولین کتابش. اشعار او کوتاه و با زبانی صمیمی با مخاطبش رابطه برقرارمیکند . حتما از بخش دانلود pdf رمان عاشقانه سایت ده لینکز هم دیدن نمایید چون این بخش از سایت برای علاقه مندان به شعر نیز مناسب میباشد.

 
کلام آخر :
در سایت ما صدها دانلود کتاب شعر دیگر نیز قرار داده شده است که میتوانید آنها را به صورت کاملا رایگان برای خود دانلود نمایید. لازم به ذکر است علاوه بر موارد رایگان میتوانید کتاب هایی که دارای حق تشر هستند را نیز از بخش فروشگاه سایت ما نیز خریداری کنید. برای آنکه راحتر بتوانید کتاب های رایگان با فرمت pdf را در سایت ما پیدا کنید به شما توصیه میکنیم از قسمت سرچ سایتمان استفاده کنید و به کتاب های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید .
 
 
امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up