بهترین زمان مراجعه به دکتر کلیه و مجاری ادراری چه زمانی است؟ + معرفی بهترین متخصصان

بهترین زمان مراجعه به دکتر کلیه و مجاری ادراری چه زمانی است؟ + معرفی بهترین متخصصان

دکتر کلیه و مجاری ادراری یا اورولوژی، دارای تخصص در درمان بیماری‌های دستگاه ادراری و سیستم تولید مثل مردان است. یک متخصص ارولوژی ممکن است با یک آنکولوژیست برای درمان سرطان پروستات یا با یک متخصص زنان برای درمان درد لگن زنان همکاری کند. با این حال، اگر بیماری اورولوژیک داشته باشید، متخصص اورولوژی در راس تیم پزشکی قرار خواهد گرفت.

بعضی اوقات بیمار توسط پزشک عمومی به متخصص اورولوژی ارجاع داده می‌شود. اما در اکثر مواقع افراد برای درمان، خود مستقیماً به متخصص ارولوژی مراجعه می‌کنند. یک پزشک عمومی ممکن است برخی از مسائل جزئی اورولوژی را درمان کند.

با این حال ، اگر علائم شما برطرف نشد، بهتر است که به یک دکتر کلیه و مجاری ادراری مراجعه کنید تا ریشه مشکل را پیدا کنید. در شرایطی که خود فرد می‌داند که مشکل او مربوط به کلیه‌ها و دستگاه ادراری است، ممکن است مستقیما به یک متخصص اورولوژی مراجعه کند. در ادامه برخی از بهترین دکتر مجاری ادراری ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

دکتر کلیه

دکتر علی محمد خیر اندیش

دکتر خیر اندیش دکترای حرفه‌ای پزشکی خود را در سال 1365 دریافت کرده‌اند. همچنین تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) خود را از دانشگاه اصفهان در سال  1371 دریافت نموده‌اند. مطب ایشان در استان یزد قرار دارد. از جمله تخصص‌های ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی، بیماری های پروستات، مثانه، کلیه ها ،تناسلی ،بیماری های مقاربتی، ناباروری، ناتوانی جنسی ، سنگ های ادراری،  فتق ، واریکوسل و…

دکتر محمدرضا دهستانی

ایشان دکترای حرفه ای پزشکی خود را در  سال 1379 دریافت نمودند و دارای تخصص بیماری‌های داخلی در سال 1389 نیز هستند. همچنین مدرک فوق تخصص بیماری‌های کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان) خود را در سال 1392 بدست آورده‌اند. مطب ایشان در استان یزد قرار دارد. از جمله تخصص‌های ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی، بیماری های پروستات مثانه کلیه ها و تناسلی، بیماری های مقاربتی، ناباروری، ناتوانی جنسی، سنگ های ادراری، فتق، واریکوسل و… .

دکتر سعید پاکدل

دکتر سعید پاکدل تخصص خود را در سال 1398 در رشته فلوشیپ جراحی درون‌بین کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اندویورولوژی) دریافت کرد. سپس ایشان تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) خود را در سال 1393 بدست آورد. دکتر  سعید پاکدل دارای بیش از 15 سال سابقه طبابت می باشد و مطب ایشان در استان یزد می‌باشد. از جمله تخصص‌های ایشان عبارت است از:

تشخیص و درمان بیماری های پروستات، مثانه، کلیه ها ، تناسلی ، بیماری های مقاربتی،  ناباروری، ناتوانی جنسی،  سنگ های ادراری، فتق ، واریکوسل و… .

دکتر ناصر شمس

دکتر ناصر شمس دکترای حرفه‌ای پزشکی خود را در سال 1388 دریافت کرد و در سال 1397 نیز موفق به دریافت تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی(اورولوژی) گشته‌اند. مطب ایشان در بندرعباس قرار دارد. از جمله تخصص‌های ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بیماری‌های کلیه، پروستات، عفونت مجاری ادراری، زگیل تناسلی، زود انزالی، خودارضایی، ناباروری و… .

دکتر پیمان صالحی

دکتر پیمان صالحی دارای بورد تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری مردان و اختلالات جنسی می‌باشد. مطب ایشان در استان اصفهان قرار دارد. بیماران می‌توانند برای انجام کلیه جراحی‌های میکروسکوپیک ناباروری، واریکوسل، بازگرداندن وازکتومی، نمونه برداری بیضه و… به ایشان مراجعه نمایند.

دکتر کلیه

دکتر علی حاجب

دکتر علی حاجب بورد تخصصی اورولوژی خود را در سال 1390 دریافت کرده‌اند. مطب ایشان در تهران قرار دارد و دارای بیش از 10 سال سابقه کاری می‌باشند. همچنین ایشان به عنوان پزشک معتمد پزشکی قانونی و نیروهای مسلح نیز شناخته می‌شوند. از جمله تخصص‌های ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عمل جراحی بدون برش کلیه، مثانه و پروستات، درمان بی اختیاری ادراری، درمان ناباروری وناتوانی جنسی در آقایان، درمان شب ادراری کودکان، جراحی فتق کشاله ران کودکان و بزرگسالان، جراحی ترمیمی دستگاه تناسلی کودکان، جراحی میکروسکوپی واریکوسل، فریز(کرایو) زگیل تناسلی، جراحی بسته و بدون برش سنگهای کلیه و مثانه و… .

دکتر سراج الدین وحیدی

دکتر سراج الدین وحیدی دکترای پزشکی عمومی خود را از دانشگاه اصفهان و بورد تخصصی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرده‌اند. ایشان متخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی(اورولوژی) هستند. همچنین دارای فلوشیپ جراحی درون‌بین کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اندویورولوژی) می‌باشند. مطب دکتر سراج الدین وحیدی در استان یزد قرار دارد.

دکتر احسان اطرج

دکتر احسان اطرج تخصص خود در زمینه جراحی کلیه و مجاری ادراری را ا دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرده‌اند. همچنین دارای فلوشیپ فوق تخصصی آندرولوژی نیز از همین دانشگاه می‌باشند. ایشان اولین کسی هستند که فلوشیپ فوق تخصصی آندرولوژی را در ایران بدست آورده‌اند. دکتر اطرج عضو انجمن اورولوژی و ناباروری ایران و اروپا نیز می‌باشند. مطب ایشان در تهران قرار دارد. از جمله تخصص‌های ایشان می‌توان به وارد زیر اشاره کرد:

تشخیص و درمان کلیه بیماری‌های دستگاه ادراری مانند انواع سنگ کلیه، بیماری‌های پروستات، بی‌اختیاری ادرار، ناتوانی جنسی و ناباروری در مردان، زود انزالی، اختلال نعوظ، واریکوسل، کاهش کیفیت اسپرم و… .

دکتر علی شریعتی

دکتر علی شریعتی مدرک پزشکی عمومی خود را از دانشگاه علوم پزشکی مشهد کسب کرده‌اند و مدرک تخصصی ارولوژی خود را از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بدست آورده‌اند. همچنین ایشان رتبه دوم علمی در دوره رزیدنتی را بدست آورده‌اند. از جمله تخصص‌های ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تشخیص و درمان بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری و تناسلی، بیماری‌های مقابرتی، ناباروری و ناتوانی جنسی، واریکوسل، فتق و… .

دکتر کلیه

دکتر پویا حکمتی

دکتر پویا حکمتی دارای رتبه دو کشوری در بورد تخصصی اورولوژی هستند. همچنین فلوشیپ فوق تخصصی در زمینه اورولوژی کودکان بدست آورده‌اند. ایشان دبیر انجمن اورولوژی ایران، شاخه اطفال نیز می‌باشند. از جمله تخصص‌های ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تشخیص، درمان و جراحی کلیه بیماری‌های مربوط به کلیه و مجاری ادراری، ناهنجاری‌های مادرزادی کلیه و مثانه، اختلات کلیوی و ادرای مربوط به جنین و نوزاد، انجام نوار مثانه و نوار ادراری، اعمال جراحی ترمیمی مربوط به اختلالات آلت تناسلی ، عفونت های ادراری و درمان اختلالات وابسته و زمینه ای آن و… .

لازم به ذکر است که برای گرفتن نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین از هر یک از متخصصینی که در بالا نام آنها برده شده است و همچنین سایر متخصیین اورولوژی می‌توانید به سایت پذیرش 24 مراجعه کنید.

 

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up