کولر گازی اجنرال

کولر گازی اجنرال

اگر نام فوجیتسو را در صنعت شنیده باشید احتمالا می دانید که یک برند ژاپنی است که سال ها در زمینه تولید انواع سیستم های الکترونیکی، گجت ها و… فعالیت کرده است و در طول چند سال اخیر بخصوص در ایران زیرشاخه های زیادی از این برند راهی بازار شده اند، در واقع اگر ترجیح می دهید یک محصول فوق العاده با کیفیت با تکنولوژی پیشرفته را تهیه کنید معمولا این نام به شما پیشنهاد می شود. اما موضوع این است که اجنرال یکی از زیرشاخه های فوجیتسو است.

کولر گازی اصلی ترین محصول دست طراحان این شرکت است و در ایران نیز به دلیل بهره گیری از سیستم های قدرتمند و همین طور کم مصرف مشتریان زیادی دارند. به هر حال اگر می خواهید یک کولر گازی با توان بالا شوید و همین طور برای شما بهینه بودن مصرف مهم است احتمالا باید این نام را در صدر لیست انتخابی تان قرار دهید. اجنرال ها معمولا ساخت تایلند و تحت لیسانس کشور ژاپن هستند. ظرفیت گرمایشی آن ها به نسبت قیمتشان در مقایسه با دیگر محصولات بازار عالی است.

https://backority.ir/images/591373.jpg

این کولر ها عموما از تکنولوژی اینورتر استفاده می کنند که اجازه فعالیت مداوم را به موتور نخواهد داد.

بررسی کولر های گازی OGENERAL

البته نباید محصولات این برند را با نام جنرال اشتباه بگیرید، عمده تولیدات این شرکت در بازار ایران یافت می شوند، از مدل های کوچک که با ظرفیت 9 هزار بی تی یو جز خوش قیمت ها هستند گرفته تا کولر های ایستاده.

نمونه های تقلبی از این برند در بازار ایران موجود است، اگر می خواهید سرتان کلاه نرود بهتر است که در هنگام انتخاب به چند فاکتور اساسی دقت کنید.

بخصوص این که فروش این کولر در شهر بانه معمولا مرسوم بوده و عده زیادی به دلیل قیمت مناسب لوازم خانگی خود را از یک شهری مرزی تهیه می کنند.

بزرگترین مزیت کولرگازی های جنرال ، قیمت بسیار مناسب آنهاست و در عین حال مصرف و عملکرد کولرگازی نیز بسیار بهینه و مناسب می باشد. اگر میخواهید برای اتاق یا خانه خود یک کولرگازی با بودجه ای نسبتا کم تهیه نمایید، جنرال لبخندی استیل می تواند بهترین گزینه برای شما باشد .

کولر گازی جنرال ساخت تایلند می باشند و در حال حاضر پر فروش ترین کولر گازی بانه می باشد.

از کولر گازی های موتور پیستونی اوجنرال که دارای قابلیت تحمل گرمای شدید را دارا می باشند برای مناطق بسیار گرم مثل جنوب ایران استفاده می شود.

سفارش کولرگازی اجنرال در ایران

اجنرال با نیم قرن تجربه توانسته سهم بالایی از بازار ژاپن، اروپا، اقیانوسیه و خاورمیانه در اختیار خود قرار دهد. این مجموعه به طور مستمر با استفاده از ایده های خلاقانه و نو آوری باعث پیشرفت در عمر عملکرد محصولات خود در شرایط محیطی مختلف شده است و به لطف طراحی و تکنولوژی منحصر به فرد دارای بیشترین صرفه جویی انرژی است.

https://backority.ir/images/533201.jpg

همسو با بازار تهویه مطبوع امروزی که دائما در حال رشد و نوآوری است، شرکت فوجیتسو جنرال نیز در جهت گسترش  محصولات خانگی و تجاری در ابعاد کوچک و همچنین محصولات تجاری در ابعاد بزرگ تر مانند مولتی پنل ها گام بر می دارد و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و حفظ مشتری مداری در این مسیر گام بر می دارد و در عین حال با نگرانی از گرم شدن کره زمین تمام تلاش خود را برای رفع این موضوع در محصولات خود انجام می دهد.

در مورد انتخاب کولر گازی نیز نکات زیادی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید، نخست گارانتی و خدمات پس از فروش است که در ایران اهمیت ویژه ای خواهد داشت، چون بسیاری از نام های گارانتی تقلبی هستند.

نکات مهم حین خرید کولر گازی اجنرال

یکی دیگر از نکات انتخاب کولر گازی در نظر گرفتن قیمت آن می باشد. همه ی افراد برای خرید هر وسیله ای مبلغ مشخصی را با توجه به شرایط اقتصادی و درآمد خود در نظر می گیرند، اما هنگام مراجعه به بازار با قیمت های متفاوتی روبه رو می شوند که ممکن است بیشتر یا کمتر از مبلغ مورد نیاز آنها باشد.

قیمت های پایین و ارزانی بی دلیل بی حکمت نیست، کولر گازی های موجود در بازار ایران که از شرکت های معتبر و دارای گارانتی اصلی باشند تقریبا قیمت بالاتری نسبت به نوع تقلبی آن دارند.

https://backority.ir/images/714822.png

تمامی لوازم خانگی که از انرژی برق به عنوان منبع انرژی استفاده می کنند دارای برچسب برق می باشند. روی بدنه یا جعبه ی کولر های گازی از یک برچسب که از 7 حرف لاتین و یک طیف رنگ از سبز تا قرمز تشکیل شده، به چشم میخورد. این برچسب نشان دهنده ی میزان مصرف انرژی و بازدهی موثر دستگاه می باشد.

کولر گازی با رده ی انرژی A کمترین میزان مصرف انرژی و بیشترین بازدهی را دارد به همین تربیت حروف بعدی میزان مصرف انرژی را خواهند داشت. مصرف برق مدل های تقلبی به شدت بالا است.

امتیاز شما به این مطلب

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up