زیار دکور؛ نامی ‌آشنا در صنعت دکوراسیون داخلی

زیار دکور؛ نامی ‌آشنا در صنعت دکوراسیون داخلی

آیا تا به حال از دیوارهایی که تماما با یک رنگ و یا یک نوع کاغذ دیواری پوشانده شده‌اند خسته شده‌اید؟ آیا به دنبال پیدا کردن راهی ارزان و زیبا برای تغییر دیوارپوش‌های منزل و یا محل کار خود می‌گردید؟ اگر می‌خواهید روحیه خود و اعضای خانواده تان را با به صرفه‌ترین و زیباترین روش‌های ممکن تغییر داده و دکوراسیونی زیبا و چشم نواز خلق کنید به راه حلی که زیار دکور ارائه کرده است گوش بسپارید. ما قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که بتوانید به تمام سوالاتی که در ابتدای متن از شما پرسیدیم جواب دهید؛ در ادامه با ما همراه باشید.

زیار دکور

پوستر دیواری؛ یک تحول زیبا در دکوراسیون داخلی

در گذشته، دیوارپوش‌ها تنوع چندانی نداشتند و این موضوع باعث شده بود که محیط داخلی خانه‌ها و اماکن کاملا یکنواخت و خسته کننده به نظر آید. زمانی که تنها رنگ، برای رنگ کردن فضاهای بسته وجود داشت امکان اینکه بتوان تنوعی چشم نواز و جذاب در محیط ایجاد کرد فراهم نبود.

البته همه چیز بدین شکل باقی نماند و در ایران نیز همزمان با سراسر دنیا، دکوراسیون داخلی و دیوارپوش‌هایی که برای پوشش دیوار مورد استفاده قرار می‌گرفت دچار تغییر و تحولات اساسی شد.

یکی از تغییراتی که امروزه به زیبایی جلوه کرده است و توانسته نظر مثبت بسیاری از افراد را به خود جلب کند، انواع پوستر دیواری هستند. پوستر دیواری‌های ارائه شده توسط برندهایی مانند زیار دکور، فروشگاه رونیا و فروشگاه دکور آفیس توانایی زیادی در تغییر روحیه شما داشته و این یکی از مهم‌ترین دلایلی است که باعث شده است تا این دیوارپوش امروزه بسیار مورد توجه قرار داده شود.

پوستر دیواری چیست؟

پوستر دیواری یکی از انواع متریال‌های مدرنی است که از آن برای پوشش دیوار استفاده شده و از نظر جنس و طرحی که به نمایش می‌گذارد با کاغذ دیواری تفاوت هایی دارد.

اگر منزل خود را با کاغذ دیواری پوشانده باشید حتما دیده‌ای که کاغذ دیواری‌ها به صورت رول به فروش می‌رسند و این در حالی است که پوستر دیواری از چند تکه یا قطعه تشکیل شده و زمانی که این تکه‌ها در کنار هم قرار می‌گیرند یک تصویر در برابر چشمان شما ایجاد می‌کنند.

قطعات یک پازل را تصور کنید؛ وقتی تمام قطعات یک پازل در کنار هم قرار داده می‌شود یک تصویر واضح و با مفهوم مشاهده خواهید کرد؛ پوستر دیواری نیز دقیقا چنین شکلی دارد. در واقع وقتی تمام قطعات پوستر بر روی دیوار نصب می‌شوند شما می‌توانید تصویری که بر روی آن چاپ شده است را مشاهده کنید.

نه تنها طرح چاپ شده بر روی پوستر دیواری اهمیت زیادی دارد بلکه کیفیت کاغذی که عملیات چاپ تصویر بر روی آن انجام شده است نیز موضوع بسیار مهمی ‌است و حتما باید به آن توجه داشت.

یکی از فروشگاه‌هایی که می‌توانید برای خرید پوستردیواری‌های با کیفیت و با طرح‌هایی بسیار زیبا و جذاب به آن مراجعه کنید زیار دکور است. این فروشگاه با طرح‌هایی که در اختیار مشتریان خود قرار داده قادر است طیف وسیعی از علایق را تحت پوشش قرار دهد. اگر به دنبال یک طرح خاص برای زیباتر کردن منزل یا محل کار خود هستید حتما به فروشگاه زیار دکور نیز مراجعه کنید.

زیار دکور

مزیت های  استفاده از پوستر دیواری

مزیت‌های زیادی را می‌توان برای نصب پوستر دیواری بیان کرد و به دلیل همین مزیت‌هاست که امروزه افرادی زیادی تمایل پیدا کرده‌اند تا از پوستر دیواری برای تزیین منازل خود استفاده کنند.

نصب آسان

یکی از مزیت‌های نصب پوستر دیواری نصب آسان آن است. افرادی که به صورت حرفه‌ای در این حوزه مشغول به کارند می‌توانند پوستر دیواری را در محل مورد نظر، در مدت زمانی بسیار کوتاه و به تمیزترین شکل ممکن نصب کنند.

مقرون به صرفه بودن

یکی دیگر از مزیت‌هایی که می‌توان برای نصب پوستر دیواری عنوان کرد مقرون به صرفه بودن آن است. قیمت مناسب به همراه کیفیت بالای این دیوارپوش باعث افزایش محبوبیت این نوع پوشش بین افراد شده است.

از آنجایی که این محصول کیفیت بالایی داشته و در دراز مدت می‌تواند بدون خرابی و آسیب، جلوه‌ای زیبا به محل زندگی و کار شما ببخشد صرفه جویی اقتصادی قابل ملاحظه‌ای را در طولانی مدت با نصب پوستر دیواری مشاهده خواهید کرد.

تنوع در طرح

هر طرحی که مد نظر دارید را انتخاب کرده و درخواست بدهید تا بر روی پوستر دیواری چاپ شود. در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد و این مورد در نوع خود یکی از جالب توجه‌ترین مزیت‌‌هایی است که می‌توان برای پوستر دیواری ذکر کرد.

عدم محدودیت در ابعاد

پوستر دیواری‌ها را می‌توان در هر اندازه و ابعادی سفارش داد و از این نظر نیز هیچ محدودیت و ممانعتی برای آن وجود ندارد. دیوار منزل شما کوچک باشد و یا خیلی بزرگ؛ هیچ فرقی نمی‌کند. کافی است طرحی که مد نظر دارید را انتخاب کنید و از زیار دکور درخواست کنید تا آن را بر روی یک پوستر دیواری چاپ کرده و کارشناسان خود را برای نصب به محل مورد نظر اعزام کند.

زیار دکور

نکات اصلی در خرید پوستر دیواری

پوستر دیواری هیچ محدودیتی در نوع کاربرد نداشته و در هر فضایی و با هر طرحی که تمایل داشته باشید می‌توانید محل کار و یا منزل خود را با تغییر و تحولی شگرف و چشم نواز همراه کنید. طرح‌هایی که می‌توان بر روی پوستر دیواری چاپ کرد به حدی زیاد است که گاهی شما را دچار سردرگمی ‌می‌کند.

یکی از نکاتی که به هنگام خرید پوستر دیواری باید به آن دقت داشته باشید این است که برای چه محیطی قرار است این پوستر را نصب کنید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید در یک محیط اداری این نوع دیوارپوش را نصب کنید باید از طرح‌هایی که متناسب با کار و فعالیت شما هستند استفاده کنید.

نکته دیگری که به هنگام خرید پوستر دیواری باید مد نظر قرار داده شود محل و یا دیواری است که این دیوارپوش بر روی آن نصب می‌شود. متخصصان حوزه دکوراسیون داخلی توصیه می‌کند که پوستر دیواری بر روی دیوار  اصلی محل نصب شود تا توجه بقیه را به خوبی جلب کند. برای مثال اگر قصد دارید در منزلتان پوستر دیواری نصب کنید دیواری را انتخاب کنید که سطح بزرگتری دارد.

در فضاهای کوچک به سراغ پوسترهایی بروید که عمق دارند. برای مثال طرح‌های پوستر دیواری طبیعت که طرح جنگل و یا یک پنجره رو به افق در آن وجود داشته باشد بهترین گزینه برای اتاق‌ها و فضاهایی است که مساحت زیادی ندارند.

همان طوری که در خطوط بالایی به آن اشاره کردیم قطعات پوستر مانند قطعات یک پازل در کنار هم قرار داده می‌شوند. برای آنکه خط بین تکه‌های پوستر دیواری مشخص نباشد بهتر است از خرید و انتخاب پوسترهایی که رنگ‌های مشکی زیادی در آنها به چشم می‌خورد اجتناب کنید. پوسترهایی که رنگ‌های مشکی آن زیاد است باعث مشخص شدن درز بین دو قطعه پوستر شده و جلوه و ظاهر خوبی به اتاق نمی‌دهد.

زیار دکور

نکته آخر

خرید پوستر دیواری، کاغذ دیواری، دیوارپوش، پارکت و لمینت دارای نکات بسیار زیادی است، در صورتی که مایلید تا مقالات آموزشی در این زمینه را مطالعه کنید و دانش خود را در این خصوص افزایش دهید یا نسبت به خرید محصول مورد علاقه خود اقدام نمایید پیشنهاد ما مراجعه به فروشگاه زیار دکور است، برای این منظور می‌توانید به آدرس https://ziardecor.ir مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این مطلب

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up