اجاره ویلا استخردار در کردان با رعایت تمام اصول بهداشتی

اجاره ویلا استخردار در کردان با رعایت تمام اصول بهداشتی

این روزها زمان، فاکتوری بسیار مهم در زندگی همه ما تلقی می شود. بیشتر ما از این گلایه داریم که نمی توانیم بین مسئولیت ها و علائق خود توافقی برقرار کنیم. گویی مدام زمان از دست مان در می رود و در این میان آن چه که به ناچار قربانی می کنیم، شادی و سلامت خودمان است. یکی از کارهایی که به گفته همه روان شناسان برای تجدید روحیه و تمدد انسان شهری از ضروریات می باشد، سفر رفتن و پرداختن به شادمانی و ورزش برای سلامتی روان و جسم خواهد بود. با این حال به دلایلی که در بالا گفتیم، اغلب ما شاید مسافرت را تنها سالی یک بار در برنامه زندگی خود قرار می دهیم.

استخر

این مشکل راه حل ساده ای دارد. لازم نیست یک سفر و یا یک برنامه ورزشی خیلی جدی، پر هزینه و زمان بر را برای خودمان تدارک ببینیم. آخر هفته ها زمانی هایی بسیار مناسب برای سفر و ورزش است. از این منظر، مناطق گردشگر پذیر اطراف تهران همچون منطقه توریستی کردان، می تواند راه نجات باشد. با اجاره ویلا در کردان استخر روباز، با یک تیر دو نشان زده ایم؛ سفر و ورزش.

باید در میانه شلوغی های زندگی یادمان باشد که خود ما مهم ترین دارایی خود هستیم. ما می توانیم با مسافرت و ورزش، به خودمان هدیه های کوچکی بدهیم. کردان با تهران تنها 70 دقیقه فاصله دارد. با اجاره ویلا در کردان، می توانیم خودمان را مهمان یک سفر یک روزه مفرح و انرژی بخش کنیم. این سفر می تواند تجربه های دیگری را هم برای ما به ارمغان بیاورد که در بخش بعدی یادداشت به آن خواهیم پرداخت.

اجاره ویلا استخردار در کردان با رعایت تمام اصول بهداشتی

جاذبه های گردشگری کردان، روستایی نزدیک به شهری شلوغ

اگر از آن دسته مسافران جستجوگر و جسور باشید، کردان پیشنهادهای زیادی برای شما دارد. شنیدن از سایت پروازی کردان و چشم انداز پرواز بر فراز باغ های زیبای منطقه با پاراگلایدر، آدرنالین خون ماجراجوها را بالا خواهد برد. اما دیدنی های کردان فقط اینها نیستند. مجموعه های ورزشی مجهز منطقه، شما را به ورزش هایی مانند فوتبال، شنا و دوچرخه سواری می خواند. باغ های پر میوه که در تابستان میزبان درخت هایی سر خم کرده زیر بار زردآلوها و گردوها و توت های شیرین و خوش طعم هستند، عشاق میوه های تابستانی را حسابی ذوق زده خواهد کرد. علاقمندان به تاریخ نیز با آثاری چون برج مقبره و پل بانو صحرا روبه رو خواهند شد. در ادامه با جزئیات بیشتر از زیبایی های این روستای مهربان و پذیرا خواهیم گفت.

کمپینگ در کردان

تجربه کمپینگ برای هر گردشگری به ویژه جوان ها بسیار خاطره انگیز می باشد. شاید برخی به هر دلیلی نتوانند یا نخواهند در سفر خود به این منطقه، در ویلا اقامت داشته باشند. این منطقه زیبا به ویژه در فصل های گرم تر که بارندگی کم است، امکان کمپینگ را برای مسافران متفاوت پسند فراهم می کند. البته کمپینگ باید با رعایت حقوق مالکین باغ ها و ویلاها باشد. فضاهایی از روستا و اطراف رودخانه که در مالکیت خصوصی نیست، برای چادر زدن، شب مانی و گاهی آتش درست کردن بسیار مناسب خواهد بود. در این میان باید حواس مان به مراقبت از طبیعت باشد.

حتی اگر ویلا و سوئیت در کردان اجاره کرده باشیم، باز هم کمپینگ می تواند امکان سفری جذاب و هیجان انگیز در طبیعت را به ما بدهد. اهل سفرها خوب می دانند که چادر مسافرتی مناسب، کیسه خواب و زیرانداز از ضروریات کمپینگ است. از نظر دیگر وسایل نباید نگران بود. چرا که با توجه به توریستی بودن منطقه، خرید نیازمندی های اولیه کمپینگ مثل مواد غذایی آسان خواهد بود.

کوهنوردی در کردان

یکی از دلایل آب و هوای خوب کردان قرار گرفتن آن در دره میان کوه های منطقه است. کردان از غرب به شمال شهر کرج و از شرق به طالقان می پیوندد. این مسئله، ظرفیت بالایی برای جذب علاقمندان به کوهنوردی فراهم می آورد. عاشقان این ورزش بسیار زیبا و تخصصی، این منطقه را به عنوان یکی از مقاصد جذاب خود تعیین می کنند. در راستای استفاده از این پتانسیل، گروه کوهنوردی “سنگ سو” سال هاست که در کردان شکل گرفته. بسیاری از تورها و گروه های کوهنوردی تحت نظر این تیم کار می کنند.

کوه کهار با ارتفاع بیش از 4000 متر، مقصد اصلی این کوهنوردان برای فتح قله آن می باشد. حتی اگر کوهنورد حرفه ای نیستید، بخشی از دامنه این کوه را می توانید در ارتفاعات بپیمایید. به ویژه که مسیر اولیه صعود به این کوه از میان باغات و طبیعت سبز منطقه می گذرد. کوه معروف دیگر منطقه کردان، کوه ناز با بلندای 4108 متر می باشد. در اطراف روستای آغشت کردان نیز کوه هایی کم ارتفاعی قرار گرفته اند که آن ها نیز برای کوه پیمایی بسیار مناسب هستند. بهترین زمان برای تجربه کوه نوردی در کردان، خرداد ماه دانسته می شود.

استخر

قیمت اجاره ویلا در کردان

کردان منطقه ای برای همه گردشگران با هر بودجه ایست. این یکی از مزایای اصلی این روستای زیبا و مهمان دوست می باشد. در ابتدای این یادداشت از عامل تعیین کننده زمان برای انتخاب مقصد سفر گفتیم. یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در تعیین هدف سفر برای مسافران امروزی و در شرایط اقتصادی فعلی، مسئله بودجه است. اجاره ویلا ارزان در کردان، امکانی خواهد بود که می تواند خیال مسافران این روستا را راحت کند. با صرف هزینه ای معقول و مناسب، می توان برای خود و خانواده، سفری انگیزه بخش تدارک دید.

اجاره ویلا با خیالی راحت در مرجع سفر

امنیت اقامتگاهی که برای مسافرت خود در نظر گرفته ایم، از مهم ترین دغدغه های ما برای برنامه ریزی سفر است. تصورش را بکنید با دشواری فراوان، وقت خود را خالی کرده ایم و بودجه ای برای سفر فراهم کرده ایم، اما وقتی به اقامتگاه رزرو شده می رسیم، نتوانیم در آن احساس امنیت داشته باشیم. یا حتی بدتر از آن، بدون پیش بینی فضای اقامت به سفر رفته و در مقصد، بدون شناخت کافی اقدام به اجاره مکانی ناشناس نماییم.

برای رهایی از این ریسک ها، بهترین کار، انتخاب، رزرو و اجاره ویلا و سوئیت از مراکز تخصصی، مطمئن و شناخته شده در زمینه سفر می باشد. این کار امنیت اقامتگاه ما را در حین سفر تضمین کرده و همه انرژی ما را معطوف لذت از مسافرت خود می کند.

 

امتیاز شما به این مطلب

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up