معرفی عطر کویت و بررسی خصوصیات آن

در این مطلب که برگرفته از سایت آنیه است به معرفی عطر روجا داو کویت می پردازیم. عطر کویت: عطر Roja Dow Kuwait – ROJA DOVE. البته بوی تنها عامل مهم هنگام خرید عطرهای زنانه و مردانه نیست و عوامل مختلفی در انتخاب بهترین گزینه به شما کمک می کند. اما نکته مهمی که باید به آن توجه کنید سازگاری عطر کویت با شخصیت و سبک زندگی شماست. از طرف دیگر ، مهم نیست که عطر کویت از نظر ماندگاری ، پخش بو ، یا رایحه از عطر کویت عالی باشد ، درصورتی که رایحه مطلوب و قابل قبولی نداشته باشد ، عملاً قابل استفاده نخواهد بود.

عطر روجا داو کویت

این محصول سال 2017 است و در گروه عطرهای شرقی واقع شده است که حاوی رایحه های بسیار جذابی است. سبک بویایی در این عطر گرم و معطر راجا دافو است. روغنهای اساسی مورد استفاده در این عطر شامل رزماری ، گل همیشه بهار ، گل رز ، بنفشه ، گل شمعدانی ، گل یاس ، کندر ، شکوفه پرتقال ، بابونه ، دارچین چینی ، هلو ، دانه تونکا ، کندر ، مشک ، وانیل ، نعناع ، بلوط ، خزه بلوط ، چوب صندل سفید مشک ، کندر ، چوب ترمه ، عنبر ، ریواس ، بخور ، زعفران ، چوب درخت.

معرفی عطر کویت و بررسی خصوصیات آن

نکات مهم در مورد عطر روجا داو کویت

اگر قصد خرید عطر و ادکلن روجا داو کویت را دارید ، ممکن است با این سوالات روبرو شده باشید که انواع عطر و ادکلن چیست و چه تفاوتی دارد؟ رایحه اصلی را از کجا می شناسم؟ عطر اصلی و عطر کمپانی چیست و چه تفاوتی بین آنها وجود دارد؟ عطر صحیح من چیست؟ رایحه مناسب آقایان چیست؟ رایحه مناسب خانم ها چیست؟ مردان چه عطری دوست دارند همسر خود را بپوشند؟ زنان چه عطری را برای همسر خود ترجیح می دهند؟ رایحه مناسب این فصل چیست؟ چه عطری برای هر محیطی مناسب است؟ از کجا می توانم عطر بخرم؟ و سوالاتی از این دست که بسیاری از مردم در خرید این محصول زیبا به اشتراک می گذارند.

پاسخ این است که هرچه اسانس موجود در یک عطر بیشتر باشد ، اولاً قیمت آن عطر بیشتر است و ثانیا ماندگاری آن بیشتر است. هرچه داخل عطر اسانس کمتر و الکل بیشتر باشد ، قیمت آن پایین تر و طول عمر آن کمتر است. اما در عوض بوی بیشتری خواهید گرفت. زیرا پراکندگی خاص الکل باعث می شود که اسانس با سرعت بیشتری و به میزان بیشتری ترشح شود و این همان ویژگی است که بسیاری بدنبال آن هستند ، همان رایحه است. البته ممکن است تصور شود که بین پایداری و توزیع بو رابطه معکوس وجود دارد ، اگرچه طبق تعریف بالا این درست است اما باید توجه داشت که این یک قاعده کلی نیست و در عطرهای خوشبو این خصوصیات متغیر هستند و در دو عطر مختلف قابل مقایسه نیست.

چگونه عطر اصلی کویت را بشناسیم؟

با کمی تحقیق در اینترنت خواهید دید که شناسایی عطر اصلی و تقلیدی بسیار دشوار است ، که معمولاً در این زمینه نیاز به تخصص متخصص دارد و اگر تجربه ای در این زمینه ندارید ، واقعاً دشوار است و گاهی اوقات غیرممکن است ، و یکی از راهها جستجوی اینترنت است نمونه های اصلی و کپی عطر مورد نظر خود را با دقت مقایسه کنید.

نگاهی دقیق به عطر از نظر بسته بندی ، شیشه ، درها و برچسب ها نیز کمک خواهد کرد. با این حال ، شرکت های تولید کننده عطر هر روز نمونه های مشابه بیشتری از نمونه اصلی تهیه می کنند ، بنابراین به نظر می رسد بهترین راه برای خرید عطر و ادکلن اصلی، خرید از فروشگاه های معتبر است. این فروشگاه ها به دلیل سوابق خوب و مشتری مداری ، معمولاً منافع کوتاه مدت خود را فدای منافع بلند مدت و اعتباری که از مشتریان وفادار خود می گیرند ، نمی کنند.

عطر کویت یک عطر شرکتی

این عطر را یک نام شرکتی می نامند زیرا همان عطر تقلبی نیست که بخواهد نمونه جعلی را به جای نمونه اصلی با قیمت گزاف بفروشد. این عطرها به طور قانونی با نام رسمی و آرم روی شیشه و در در بیشتر موارد ، مجوزهای مختلف بهداشتی نیز دارند. این نوع عطرها به دلیل گران بودن عطرهای اصلی و افزایش قیمت پرش ، در ایران طرفداران زیادی دارد و همچنین بسیاری از افراد به دلیل علاقه به رایحه اصلی ، فروشگاه عطر و ادکلن این شرکت را بصورت آنلاین خریداری می کنند عطرهای نمونه شرکت. ما با این دسته از رایحه های شرکتی مشکلی نداریم و با آن آشنا می شویم.

 

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up