بروکر باینری آپشن

بروکر باینری آپشن در واقع شرکتی است که از سوی مراجع معتبر بین المللی مجوز فعالیت برای فراهم کردن بستر کسب درآمد برای معامله گران باینری آپشن را دریافت کرده است. بروکر های باینری آپشن به دو نوع دارای میز توزیع و بدون میز توزیع تقسیم بندی می‌شود. بروکرهای دارای میز توزیع کل بستر خرید و فروش را خودشان فراهم می‌کنند اما بروکرهای بدون میز توزیع فقط نقش ارتباط دهنده بین خریداران و فروشندگان را بازی می‌کنند.

چگونگی کسب درآمد از بروکر باینری آپشن

درصد زیادی از احتمال کسب درآمد و سود از بروکر باینری آپشن بستگی به خود معامله گر دارد. پس از انتخاب بروکرهای باینری آپشن مطمئن و معتبر که اولین و مهمترین بخش برای شروع فعالیت در باینری آپشن و کسب درآمد و سود از این طریق است، حال باید معامله گر از طریق هوش مالی خود و آموزش‌هایی که فرا گرفته است، درآمد کسب کند. در واقع، هم معامله گر و هم کارگزار قادر به کسب درآمد و سود و پول به صورت همزمان هستند. با این حال، راز این است که همه‌ی معامله گران قادر به کسب سود و درآمد نخواهند بود. این به این دلیل است که تعداد زیادی از معامله گران از یادگیری نحوه درست فعالیت و معامله در باینری آپشن خودداری می کنند.

بهترین بروکر باینری آپشن

بهترین بروکر باینری آپشن کارگزاری یا بروکری است که از سازمان‌های مالی و بیمه‌ای نظارتی بین المللی گواهینامه‌ها و مجوزهای لازم را گرفته اند و کسب درآمد و سود معامله گران را تضمین می‌کنند. هرکدام از بروکرهای باینری آپشن معمولا برای کشورهای خاصی امکان فعالیت و کسب درآمد و سود فراهم می‌کنند. یکی از بروکرهایی که امکان فعالیت برای ایرانیان در بازار باینری آپشن را فراهم کرده و از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند، الیمپ ترید است که از اعتبار خوبی در دنیا برخوردار است و تمامی مجوزها و تاییدیه‌های لازم از سازمان‌های مالی و بیمه‌ای نظارتی بین المللی را دریافت کرده است.

وبسایت های زیادی در زمینه آموزش باینری آپشن تاسیس شده اند. پایگاه باینری آپشن کلاب هم از این دسته است که مقاله های آموزشی در مورد انواع بازارهای مالی ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام در کپیتال اکستند

امتیاز شما به این مطلب

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up