قیمت کولر گازی گری

قیمت کولر گازی گری

https://backority.ir/images/586501.jpg

قیمت کولر گازی گری با توجه به کارایی بسیار مطلوب و کاربر پسندی که دارد، کاملاً مقرون به صرفه می باشد؛ تا جایی که کولر گازی های متعلق به برند گری با آوازه ی کیفیت بالا و قیمت ارزان شهرت پیدا کرده اند. از این رو این محصول را همواره به تمام متقاضیان کولر های گازی پیشنهاد می کنیم، چرا که هر خریداری قیمت ارزان و کیفیت بالا را اولین اولویت خود قرار داده و با توجه به آن ها به دنبال خریدی متناسب است.

البته ناگفته نماند قیمت کولر گازی گری به انصاف مرجع ارائه کننده هم بستگی دارد و ممکن است برخی از فروشنده هایِ منفعت طلب تعرفه های نسبتاً بالایی داشته باشند. به همین علت توصیه می کنیم حتما از جای شناخته شده و معتبری خرید کنید تا رضایتمندانه ترین تجربه را در این زمینه داشته باشید.

برای خرید از نمایندگی کولر گازی گری و کسب تجربه ای رضایتمندانه لازم نیست جای دوری بروید و وقت زیادی صرف گشتن کنید، چرا که وب سایت ما به عنوان نمایندگی کولر گازی گری این محصول درجه یک را در بهترین شرایط ارائه می دهد.

حالا اگر می خواهید با این محصول و شرایط خرید آن بیشتر آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید.

ویژگی ها و مزیت های کولر گازی گری

https://backority.ir/images/972432.jpg

کولر گازی داکت گری از با کیفیت ترین تولیدات کشور چین و به عنوان رقیبی سرسخت با برند های معتبر دیگر شناخته می شود و حجم تولید و فروش بالای آن در بازار های جهانی تایید کننده این امر است. کولر گازی گری در پیشرفته ترین مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی مورد تست قرار گرفته است تا در سخت ترین شرایط آب و هوایی، بهترین عملکرد و راندمان را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

در ادامه جزئیات بیشتری از ویژگی ها و مزیت های این محصول را بررسی کرده ایم:

  • کولر گازی داکت گری دارای دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی است. در نتیجه در تمام فصول سال کارآمد و قابل استفاده می باشد.
  • کولر گازی های این برند با استفاده از تکنولوژی اینورتر مصرف انرژی را کنترل و آن را به حداقل می رسانند تا در صورت استفاده ی مداوم انرژی کمتری مصرف شود.
  • لازم است بدانید در کمپرسور های کولر گازی های برند گری گاز R410 به کار رفته که باعث می شود قطعات این محصول طول عمری بیشتر و ماندگاری بالا تری  داشته باشند. همچنین وجود این گاز منجر به تولید سرمای زیاد هم می شود.
  • از دیگر ویژگی های کولر گازی گری که جزء مطلوب ترین مزیت های این برند معتبر می باشد تولید مدل هایی با انواع و اقسام ظرفت ها است. این یعنی خریداران می توانند از میان گزینه های متعددی ظرفت متناسب با اولویت های خود را انتخاب و تهیه کنند. کولر گازی گری را می توانید در ظرفیت هایی نظیر ۱۲۰۰۰، ۱۸۰۰۰، ۲۴۰۰۰، ۳۰۰۰۰، ۳۶۰۰۰، ۴۸۰۰۰ و ۵۰۰۰۰ تهیه کنید.
  • کم صدا بودن، بدنه ای با پیشرفته ترین طراحی، استحکام بالای بدنه، وجود قابلیت رطوبت گیری و خشک کردن هوا، داشتن فیلتر های کارآمدی نظیر فیلتر ضد باکتری، فیلتر بو زدایی، فیلتر تصفیه هوا و فیلتر ضد آلرژی، قابلیت تنظیم خودکار میزان وزش باد، پرتاب باد سه بعدی، داشتن سیستم هایی مثل سیستم محافظ فاز، سیستم تایمر، سیستم عیب یابی، سیستم وای فای، سیستم کنترل بی سیم و همچنین ده ها مورد دیگر که از مزیت های و ویژگی های درجه یک کولر های گازی گری هستند.

خریدی مطمئن از نمایندگی کولر گازی گری

https://backority.ir/images/382413.jpg

وب سایت ما به عنوان نمایندگی کولر گازی گری آماده است بهترین تولید های این کمپانی را برای فروش ارائه دهد، به نحوی که می توانید تجربه کاملاً رضایت بخشی در این راستا کسب کرده و مطمئناً پس از بک بار تجربه از مشتری های دائمی ما شوید.

ما بهترین مدل های روز دنیا را از کمپانی gree  در سایت و سبد فروش خود قرار داده ایم تا متقاضیان بتوانند با بررسی و مطالعه کامل انواع مدل ها و مشخصات کولر داکت گری، مدل مد نظر خود را انتخاب و جهت خرید با یک قیمت مناسب اقدام نمایند.

لازم به ذکر است برند معتبر گری پاسخگوی هر پروژه و خواسته ای است و افراد می توانند در هر پروژه ای، از پروژه های بزرگ ساختمانی جهت مجهز کردن انواع ساختمان ها به کولر تا خرید دستگاه تهویه برای منزل مسکونی به صورت خرده، از وجود این برند درجه یک بهره مند شوند. 

امتیاز شما به این مطلب

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up