کولر گازی گری

کولر گازی گری

https://backority.ir/images/216535.jpg

خرید کولر گازی گری از مناسب ترین و بهترین انتخاب هایی است که کارشناسان ما با توجه به تجربه و تخصص شان، آن را به همه پیشنهاد می کنند. در واقع کولر گازی های این برند به نحوی تولید و عرضه می شوند که با اولویت اکثر متقاضیان سازگار بوده و از هر لحاظی مناسب هستند.

 برای این که با کولر گازی گری بیشتر آشنا شوید، در بخش های بعدی به این موضوع پرداخته و به نکات و راهنمایی های مثمر ثمری اشاره کردیم.

آشنایی با امکانات کولر گازی گری

https://backority.ir/images/205942.jpg

کولر گری با بهره مندی از نوین ترین تکنولوژی ها دارای امکانات بسیار جذابی است که در پایین شما را با بارز ترین مورد ها آشنا کرده ایم:

  • تقریبا تمام کولر گازی های گری دارای سیستم وای فای داخلی هستند. از طریق این سیستم در هر نقطه از جهان که باشید، می توانید دستگاه را به آسانی کنترل نمایید. تصور کنید برای سفری کاری یا تفریحی به کشوری دیگر رفته اید و در عین حال می خواهید بر عملکرد دستگاه در منزل یا محل کار، نظارت و کنترل داشته باشید، در این حالت سیستم wifi بسیار کارآمد است. همچنین این امکان را نیز به شما می دهد که افراد بتوانند با کمک سیستم هوشمند کولر گری، هر گونه اشکال فنی دستگاه را از طریق موبایل به اطلاع فرد برسانند؛ به این ترتیب برطرف کردن اشکالات و عیب یابی کولر گازی گری بسیار ساده تر است.
  • از دیگر امکانات این دستگاه می توان به تنظیمات خشک کردن هوا و جذب رطوبت اشاره کرد که برای محیط های پر رطوبت بسیار کارآمد است.
  • کولر های گازی گری دارای قابلیتی تحت عنوان حالت اتوماتیک هستند. با فعال کردن این قابلیت دستگاه با بررسی شرایط محیط و آب و هوای اطراف، دما را تنظیم را می کنند.
  • کولر گازی های اسپلیت شرکت گری نیز به دلیل دارا بودن پمپ های حرارتی پیشرفته و جدید و همچنین کمپرسورهای متغیر پیشرفته، قابلیت گرمایش مناسبی در فصل های سرد سال دارند. جالب اینجاست که به دلیل تکنولوژی های جدید به کار رفته در این کمپرسور ها و اینورتر های کولر گازی های شرکت گری، حتی در حالت گرمایشی نیز میزان مصرف انرژی نسبتا پایینی دارند.
  • امکانات دیگری نظیر داشتن کنترل از راه دور بی سیم، سیستم محافظ فاز، فیلتر ضد آلرژی، فیلتر ضد بو، فیلتر ضد باکتری و …

گفتنی است موارد بالا تنها چند مورد از ده ها امکانات کولر گازی گری هستند، به طوری که اگر این کولر گازی را مورد استفاده قرار دهید شاهد امکانات متعدد تری خواهید بود.

چند مورد از بهترین ویژگی های کولر گازی گری

https://backority.ir/images/324801.jpg

کولر گازی گری علاوه بر این که دارای امکانات متعددی است از ویژگی های گوناگونی هم برخوردار می باشد که تعدادی از آن ها عبارتدهستند از:

  • میزان مصرف انرژی کولر گازی های گری، بسیار مناسب است و در اغلب تولیدات این شرکت ،گرید انرژی ++A و یا +++A است.
  • بی سر و صدا بودن
  • طراحی زیبا و پیشرفته
  • داشتن بدنه ای با کیفیت و غیر قابل زنگ زدگی
  • و چندین و چند مورد دیگر.

دو نکته ی مهم در خرید کولر گازی گری

https://backority.ir/images/786173.jpg

  • در خرید کولر گازی گری حتماً توجه کنید مارک شرکت روی بدنه ی دستگاه حک شده باشد. گفتنی است فقط در مدل های سری S4mtic، ۳۶۰۰۰ سری نئو و سری اکسنت، نام گری حک نشده و در تمام مدل های دیگر روی پنل بیرونی آن درج شده است.
  • نکته دیگری که در خرید کولر گازی گری تا حدودی کمک کننده است، اطلاع از کشور سازنده می باشد. شرکت گری در اصل یک شرکت آمریکایی است که قسمت زیادی از مونتاژ محصولات خود را به کشور چین واگذار می کند. به عبارتی دیگر، تقریبا تمامی کولر های گری موجود در بازار ایران مونتاژ چین هستند و بر روی پلاک فنی آنها برچسب “Made in China” خورده است. در حالی که افراد جعل فروش بر روی کولرهای تقلبی گری برچسب “Made in U.S.A” و پرچم آمریکا و یا ترکیبی از این دو را می چسبانند و اظهار می کنند کولر گازی گری ساخت آمریکاست.

همه چیز را به نمایندگی کولر گازی گری بسپارید

https://backority.ir/images/785664.jpg

اگر همه چیز را به نمایندگی کولر گازی گری بسپارید، دیگر لازم نیست نکات مذکور را در نظر بگیرید و نگران باشید، زیرا از آن جا که نمایندگی ما کاملاً معتبر و ثابت شده است فقط و فقط کولر گازی اورجینال گری را ارائه کرده و می کوشد بهترین خدمات را در این راستا ارائه دهد.

با خرید از نمایندگی کولر گازی گری علاوه بر این که در صرف زمان و پرداخت پول صرفه جویی می کنید، می توانید از وجود خدمات فروش پر مزیت و درجه یکی هم بهره مند شوید.

 

امتیاز شما به این مطلب

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up