به کارمندان خود چه هدیه‌ای بدهیم بهتر است؟

شاید شما هم از دسته مدیرانی باشید که دوست دارید به مناسب عید نوروز به کارمندان خود هدیه بدهید و آن‌ها را خوش‌حال کنید اما نمی‌دانید که چه هدیه‌ای بهتر و مناسب‌تر است. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم پیشنهاداتی را مطرح کنیم تا شما در نهایت بتوانید بهترین هدیه برای کارمندان خود را انتخاب نمایید و مطمئن باشید خوششان می‌آید.

هدیه برای کارمندان

ما در زیر برخی از هدایایی را که می‌توانند برای کارمندان مناسب باشند، لیست کرده‌ایم:

1-ماگ یا لیوان فانتزی می‌تواند هدیه‌ای زیبا و کاربردی باشد که اکثر افراد به آن علاقه دارند و هم‌چنین امکان درج لوگو یا تصاویر دلخواه، با توجه به سلیقه افراد، هم بر روی آن وجود دارد.

2-گلدان گل، یکی دیگر از هدایای ارزشمند و شیک است. این هدیه هم حس شادابی و نشاط می‌دهد و هم هوای اتاق را تصفیه می‌کند.

3-کتاب هم می‌تواند هدیه مناسبی باشد. اگر شما با علایق کارمندان خود آشنا باشید، می‌توانید برای هر یک کتاب متفاوتی تهیه کنید که می‌دانید دوست دارند و یا درون کتاب‌ها برای هر یک جمله خاص و زیبایی بنویسید.

4-یک جعبه حاوی خوراکی‌های جذاب و کاربردی هم می‌تواند هدیه مناسبی باشد. مثلا یک جعبه شکلات و یا جعبه‌ای از محصولات سالم و طبیعی، هر کسی را خوش حال می‌کند.

5-یک خودکار یا خودنویس شیک و یا ست رومیزی هم هدیه جالبی می‌تواند باشد.

6-اگر بودجه کافی ندارید و از طرفی می‌خواهید حتما کارمندان خود را خوش حال نمایید، می‌توانید کارت پستال‌های زیبایی تهیه کنید، در هر یک جملات زیبا و به یاد ماندنی بنویسید و آن را هدیه دهید.

قبل از اقدام برای خرید هدیه برای کارمندان خود، چند نکته تکمیلی و مهم را در نظر بگیرید:

1-از خرید هدایای تکراری مانند سررسید و تقویم خودداری کنید. تلاش کنید که هدیه‌تان خاص و جدید باشد.

2-برای اینکه هدیه شما ارزش بیش‌تری داشته باشد، سعی کنید حتما آن را با کادو یا بسته بندی مناسب به کارمندان خود بدهید.

3-اگر می‌خواهید هدیه‌تان خاص‌تر باشد و سلیقه کارمندانتان را هم در نظر بگیرید، می‌توانید برای همکاران خانم و آقای خود هدایای متفاوتی خریداری کنید.

4-از خرید هدایای بی‌استفاده و یا هدایایی که صرفا جنبه تزئینی دارند، جلوگیری کرده و سعی کنید هدیه‌تان در عین شیک و رسمی‌بودن، کاربردی هم باشد.

5-برای اینکه هدیه شما بیش‌تر در ذهن بماند، می‌توانید لوگو یا نام شرکت و برند خود را روی آن درج کنید.

6-به عنوان نکته آخر حتما سعی کنید هدیه‌ای هرچند کوچک برای کارمندان خود در نظر بگیرید زیرا این کار انگیزه و علاقه آن‌ها را برای کارکردن افزایش می‌دهد.

https://dorkam.com/هدیه-برای-کارمندان/

امتیاز شما به این مطلب

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up