فالوور ارزان را از کجا تهیه کنیم؟ | اینستا ویز

فالوور اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یکی از شبکه های قدرتمند اجتماعی هستش که شما میتونی در این برنامه پرکاربرد عکس و ویدیو بارگذاری کنی و اون هارو به اشتراک بگذاری! حالا این عکس یا ویدیو هم میتونه از خودتون باشه یا محصولاتتون که برای اشتراک اپلود میکنید.

فالوور به معنی دنبال کننده به زبان انگلیسی رو میده و این دنبال کنندگان کسایی هستن که میان شمارو فالو میکنند و وقتی شما مطلبی در اینستاگرام خود بارگزاری میکنید برای آنها ارسال میشود. البته منظور از ارسال یعنی اگر شبکه اینستای خود را باز کنند کلیپ ها و عکس هایی ک بارگذاری کردید به آنها نشون داده میشود.

فالوور ارزان چیست و خرید فالوور چه کمکی میکند؟

  • افزایش فالوور یک عمر سخت و حوصله بریه چون باید هی فالو کنی تا کاربران شمارو فالو کنند و این امر خیلی زمان بره تا شما به چند صد کا فالوور برسی یا حداقلش چند کا فالوور!
  • برای همین ما اومدیم خدماتی رو راه اندازی کردیم که شما میتونی با مبلغ ناچیز راه چند روزه رو چند ثانیه ای طی کنید

فالوور ارزان را از کجا تهیه کنیم؟ | اینستا ویز

خیلی از سایت ها هستند که این خدمات رو ارائه میدهند اما اگر میخوای از ارزون ترین بخری و بیشتر پولت داخل جیبت باشه ما اینستا ویز رو معرفی میکنیم . فالوور ارزان رو از اینستا ویز بخواه.

معنی کا در اینستاگرام چیست ؟؟؟

شاید برای شما ام سوال شده باشه… پس بریم سراغ جواب!

معنی کا در اینستاگرام یعنی هزار!

چطوریه؟ هر 1000 عدد فالوور میشود یک کا

خب اینجا شاید ی سوال پیش بیاد ! سوال اول اینکه شاید بگید من 5 هزار فالوور دارم چرا به کا نمایش نمیده؟ جواب : چون این نماد وقتی ظاهر میشه که شما بالای 10 هزار عدد فالوور داشته باشی .

آیا این فالوور ها واقعی هستند؟؟؟

در جواب باید بگم وب سایت اینستا ویز دارای چندین نوع فالوور هستش که شما میتونی مشخص کنی که آیا فالوور واقعی میخوای یا فیک که یقینان میگن هرچی پول بیشتر بدی آش میخوری همینه!

فالوور واقعی بخاطر واقعی بودن و زمان بر بودن تکمیل سرور هاش گرون تره نسبت به فالوور فیک! توصیه همه همکاران و ما اینه که سعی کنید از خدمات واقعی این وب سایت استفاده کنید

تا هم در فروش محصولاتتون پیشرفت کنید و یا هم در ارائه و انتشار عکس هاتون بازدهی بیشتری بگیرید.

فالوور ارزان را از کجا تهیه کنیم؟ | اینستا ویز

بقیه خدمات اینستاگرام هم نیز قابل خریداری میباشد؟

بله شما در وب سایت اینستا ویز میتوانید تمامی خدمات اینستاگرام مانند فالوور ارزان و لایک و ویو و …. را خریداری کنید تا بتونید یک پیج قدرتمند برای خودتون دستو پا کنید! چرا ما این وب سایت رو داریم الان ارائه میدیم؟

چون این وب سایت دارای 5 سال فعالیت مداوم هستش و از درگاه های معتبر استفاده میکنه. اینستا ویز همواره به شما بعد خرید کد پیگیری میده تا بتونید سفارشتون در هر لحظه ک مایل هستید پیگیری کنید و بدونید در چ مرحله ای هستش!

نحوه خرید فالوور ارزان به چه شکل است؟

بعد از اینکه وارد وب سایت اینستا ویز میشوید 2 کادر کشویی وجود دارد که در کادر اول شما باید محصول خودتونو انتخاب کنید! مثل فالوور ایرانی اینستاگرام

در کادر دوم باید نوع سرور را انتخاب کنید. ( که در اینجا شما میتونی مشخص کنی فیک میخوای یا واقغی)

و در ادامه 2 فیلد وجود داره که شما با توجه به توضیحات ارائه شده هر سرور میتونید انتخاب کنید چه تعداد و برای چه یوزرنیمی ( نام کاربری شما در اینستاگرام ) یا لینکی ( برای خرید لایک و .. ) میخواهید خرید کنید.

و در نهایت روی ثبت کلیک میکنید و به درگاه پرداخت متصل میشید.

(جمع بندی این مبحث)

در نهایت میرسیم به جمع بندی که خب شما میتونید بقیه وب سایت های فروش فالوور هم مشاهده کنید و خدمات اینستا ویز و بقیه وب سایت ها رو مقایسه کنید.

خرید فالوور و لایک سرعت پیشرفت شمارا در اینستاگرام زیاد میکند.

وقت و زمانی رو نیاز نیست صرف کنید تا به چندین کا فالوور و لایک برسید.

لازم به زکر است که هیچ نوع اخطاری یا بلاکی در انتظار شما نیست با خرید این نوع خدمات چون افزایش فالوور و … هیچ محدودیتی برایش در اینستاگرام تعریف نشده و سابقه چندین ساله ما نشون داده که شما با خرید این نوع خدمات

میتونید حتی در اکسپلور راهی شوید!!

( www.instawiz.ir)

امتیاز شما به این مطلب

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up