۵ نکته مهم درباره آرایش چشم مخصوص شب

با مجله اینترنتی برگک در یک مطلب تازه از آموزش آرایش و زیبایی همراه باشید :

آرایش چشم مخصوص شب با رعایت نکاتی در زمینه خط چشم، استفاده از سایه‌ها، به کار بردن مژه مصنوعی تکی و غیره بهترین شکل را به خود خواهد گرفت.

نکاتی مهم درباره آرایش چشم مخصوص شب

 

آرایش کردن از جذاب‌ترین کارهایی است که دختران جوان و بانوان برای زیباتر شدن و جلوه‌دار کردن زیبایی‌های خود انجام می‌دهند. اما باید در نظر داشته باشید که این آرایش کردن باید با اصول و نکاتی همراه باشد، در غیر این صورت به جای زیبایی، ناهماهنگی و ناموزونی خلق خواهد کرد! در این مطلب به طور خاص بر نکات مهم آرایش چشم مخصوص شب تمرکز داریم. با ما همراه باشید.

 

نکاتی برای آرایش چشم مخصوص شب

 

۱. حتما از کانسیلر استفاده کنید

برای آن که آرایش شما در ساعات شب و احتمالا در یک مجلس، تمیز و زیبا به نظر بیاید، استفاده از کانسیلر چشم را از قلم نیندازید. لازم است که پیش از به کار بردن کرم پودر، حتما از کانسیلر در اطراف چشم‌های خود بهره‌مند شوید. پیش از انتخاب کانسیلر، به رنگ پوست خود و رنگ کرم پودری که قرار است استفاده کنید، توجه کرده و رنگ کانسیلر را یک یا دو درجه روشن‌تر بردارید.

 

استفاده از کانسیلر قبل از آرایش چشم مخصوص شب

 

۲. خط چشم را فراموش نکنید

استفاده از خط چشم برای یک آرایش سبک در روز، آن قدرها اهمیت ندارد و به یک ریمل یا نهایتا یک خط چشم نازک بسنده می‌کنیم؛ اما در مورد آرایش چشم مخصوص شب، این موضوع تفاوت دارد. برای آرایش چشم شب، بهتر است که حتما از خط چشم استفاده کرده و آن را کمی پهن‌تر بکشید تا بیشتر مشخص باشد.

 

۳. از سایه‌های اکلیل‌دار بهره‌مند شوید

در یک ترکیب آرایش چشم شب، استفاده از سایه‌ چشم توصیه می‌شود. بهترین سایه‌های مخصوص شب را باید در طیف رنگ‌های قهوه‌ای و طوسی بدانیم. اگر برای یک میهمانی شبانه آماده می‌شوید، استفاده از سایه‌های اکلیلی نیز در این ترکیب آرایش، عالی خواهد بود. حتی یک خط نازک از سایه اکلیلی، می‌تواند به زیبایی و جذابیت چشم‌های شما، کمک زیادی کند. بهتر است از سایه‌های ترکیبی استفاده کرده و به ترتیب از بخش مجاور خط رویش مژه‌های خود تا انتهای پلک چشم، تیره‌ترین و روشن‌ترین طیف را به کار بگیرید.

 

نکاتی مهم درباره آرایش چشم مخصوص شب

 

۴. مژه مصنوعی را فراموش نکنید

استفاده از مژه مصنوعی برای تکمیل آرایش چشم ویژه شب، عالی خواهد بود. اگر می‌خواهید مژه‌های شما طبیعی‌تر به نظر برسند، به جای مژه مصنوعی یک‌سره، از مژه‌های تکی استفاده کنید. این مژه‌ها به شکلی طبیعی‌تر روی مژه‌های فعلی شما قرار گرفته و آن‌ها را پر و حجیم نشان می‌دهند.

 

۵. هر دو ردیف مژه بالا و پایین را ریمل بزنید

در نهایت روی مژه‌های خود (حتی مژه مصنوعی‌های اضافه شده)، ریمل بزنید و حتما ریمل زدن مژه‌های پایینی را نیز از قلم نیندازید. اگر چه گاهی برای آرایش روز از ریمل‌های کمرنگ‌تر و حتی ریمل‌های رنگی استفاده می‌کنیم، اما بهترین گزینه برای آرایش چشمی شب، ریمل‌های کاملا سیاه و کربن بلک هستند.

 

ریمل زدن برای آرایش چشم مخصوص شب

 

نتیجه گیری

فارغ از تمام نکاتی که در بالا گفته شد، برای داشتن بهترین آرایش چشم مخصوص شب، باید به فرم چشم‌های خود و میزان آرایش‌پذیری آن‌ها توجه کنید. حتما می‌دانید که یک مدل آرایش چشم و به طور کلی آرایش، برای همه تیپ‌های چهره کارآمد نیست و پیش از انتخاب آرایش باید فرم صورت خود را به خوبی بشناسید.  می‌توانید با استفاده از تکنیک‌های درشت نشان دادن چشم‌ها یک شب زیبا و خاطره‌انگیز را برای میهمانی خود رقم بزنید.

منبع: https://setare.com/fa/news/36639/۵-نکته-مهم-درباره-آرایش-چشم-مخصوص-شب

منبع : مجله اینترنتی چه نیوز

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای آرایش و زیبایی مجله اینترنتی برگک آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

امتیاز شما به این مطلب

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up