پنج روش برای مراقبت و تقویت مژه

با مجله اینترنتی برگک در یک مطلب تازه از آموزش آرایش و زیبایی همراه باشید :

 

تقویت مژه

مراقبت های لازم از مژه ها باعث می شود مژه ها ریزش نداشته باشند و خوش فرم بمانند‎

 

بعضی از خانم ها به طور طبیعی مژه های پر و خوبی دارند، به طوری که گاهی ممکن است بین واقعی یا مصنوعی بودن مژه آنها شک می کنید. اما علاوه بر اینکه این افراد مژه های طبیعی خوبی دارند بلکه مراقبت های لازم را نیز از مژه هایشان انجام می دهند که باعث می شود مژه ها ریزش نداشته باشند و خوش فرم بمانند. اگر شما جزو این دسته افراد با مژه های بلند و پر نیستید، با رعایت این ۵ نکته می توانید به بهبود مژه هایتان کمک کنید.

 

۱ ) مژه هایتان را شانه کنید.

همانند موهایتان که با برس کشیدن حالت بهتری می گیرند، مژه ها نیز نیاز به اینکار دارند. شانه مژه وسیله ای است که برای این کار طراحی شده است، این وسیله کمک می کند مژه های شما رشد بهتری داشته باشند.

 

۲ ) روغن کرچک به مژه هایتان بزنید.

شاید این گزینه برای شما کمی عجیب باشد اما آنتی اکسیدان های موجود در این روغن، مژه ها را تقویت می کند و باعث رشد آنها می شود. مقدار کمی از این روغن را با استفاده از یک قلم آرایشی با دقت به مژه ها بزنید، دقت کنید نیازی نیست روغن از مژه ها بچکد تا نتیجه بدهد، مرطوب کردن مژه ها کافیست. این کار را شب ها قبل از خواب انجام دهید و بگذارید این روغن جادویش را وقتی که خواب هستید انجام دهد.

  

۳ ) خط باریک بالای چشمانتان بکشید.

این هم یک نکته آرایشی برای اینکه مژه هایتان پرتر به نظر برسد. اگر یک خط مشکی باریک بالای مژه ها و داخل آنها بکشید، باعث می شود مژه هایتان پرتر دیده شوند.

  

۴ ) آرایش چشمانتان را هر شب پاک کنید.

این یکی از مسائل مهمی است که هنوز برخی از افراد آن را رعایت نمی کنند. هیچوقت در حالیکه آرایش روی چشم و صورتتان دارید به رختخواب نروید. حتما در صورتیکه ریمل زده اید آن را کاملا تمیز کنید و بعد بخوابید. اگر با مژه های آرایش شده بخوابید، مواد خشک شده روی مژه ها آنها را ضعیف می کنند و منجر به شکنندگی مژه ها و ریزش آنها می شوند.

  

۵ ) مژه مصنوعی ها را زیر مژه هایتان بزنید نه روی آنها

اگر مژه مصنوعی را بالای خط مژه هایتان می گذارید اشتباه می کنید. مژه های اضافه را زیر مژه های طبیعی قرار دهید تا طبیعی تر جلوه کنند و کسی متوجه مصنوعی بودن آنها نشود.

منبع: بانوی شهر

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای آرایش و زیبایی مجله اینترنتی برگک آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

امتیاز شما به این مطلب

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up