قهرمان کُشی در سریال های محبوب (2)

با مجله اینترنتی برگک در یک مطلب تازه از تلویزیون همراه باشید :

هفته نامه چلچراغ: موسیقی دلهره‌آوری روی تصویری مخوف و دلگیر پخش می‌شود که از یک اتفاق بد خبر می‌دهد. ناگهان ضدقهرمان سریال تلویزیونی با پتک می‌افتد به جان سر و صورت قهرمان اصلی. آن‌قدر با خشونت ضربه می‌زند که سر و صورت قهرمان دوست‌داشتنی به کلی متلاشی می‌شود. هنوز نفس‌مان در سینه حبس مانده و بدنمان نای تکان خوردن ندارد که ضربه بعدی، یک شخصیت دوست‌داشتنی دیگر را نشانه می‌گیرد؛ ضربه پشت ضربه؛ آن‌قدر که تقریبا هیچ چیز از شخصیت محبوب‌مان باقی نمی‌ماند.

 

دو نفر و نصفی

 

چرا رفتی چرا؟ من بیقرارم (2)

 

چارلی شینِ دوست‌داشتنی و پرحاشیه که نقش اصلی سریال «دو نفر و نصفی» را بازی می‌کرد، به‌خاطر راه‌اندازی یک جنگ و جدل تاریخی درباره دستمزدش، این سریال پربیننده را در اوج ترک کرد. او از چاک لور، خالق سریال، درخواست کرده بود دستمزدش را چند برابر کند؛ درحالی‌که در همان زمان هم بیشترین دستمزد را در میان بازیگران سریال‌های تلویزیونی به خود اختصاص می‌داد. نتیجه این دعوا حذف کاراکتر اصلی سریال در نتیجه افتادن زیر مترو بود. این جدایی اما درنهایت برای بینندگان سریال چندان هم بد نشد. چارلی شین جای خود را به بازیگر جوان دوست‌داشتنی، اشتون کوچر، داد که با ورودش به سریال، به‌کلی حال‌وهوای آن را تازه‌تر کرد.

 

گریز آناتومی

 

چرا رفتی چرا؟ من بیقرارم (2)

 

در سال‌های ابتدایی پخش سریال «گریز آناتومی» ماجرای دعوای تی. آر. نایت و شاندا رایمز به سرخط اصلی خبرهای رسانه‌ها تبدیل شد. نایت به نحوه کارگردانی کاراکترش توسط رایمز اعتراض داشت و این اختلاف درنهایت آن‌قدر بالا گرفت که رایمز تصمیم گرفت کاراکتر این جوان پرحاشیه را سربه‌نیست کند. این زن به آرزویش رسید؛ کاراکتر جورج در نتیجه تصادف با اتوبوس حذف شد.

 

همسر خوب

 

چرا رفتی چرا؟ من بیقرارم (2)

 

جاش چارلز، بازیگر نقش ویل گاردنر در درام حقوقی شبکه CBS، طرفداران زیادی داشت؛ طرفدارانی که اکثرشان خواستار شکل‌گیری یک رابطه عاطفی بین او و دیگر بازیگر اصلی سریال، آلیشیا فلوریک، بودند. بااین‌حال بعد از پنج فصل چارلز اعلام کرد که می‌خواهد به دنبال پروژه‌های دیگر برود. درنتیجه کاراکتر او به نحوی تراژیک در جریان یک تیراندازی در دادگاه به قتل رسید و بینندگان را در بهت و حیرت فروبرد.

لاست

 

چرا رفتی چرا؟ من بیقرارم (2)

 

حذف دو کاراکتر اصلی سریال «لاست» که میشل رودریگز و سینتیا واتروس نقش آن‌ها را ایفا می‌کردند، به یک دلیل ساده اتفاق افتاد؛ خوش‌گذرانی بیش از اندازه این دو بازیگر در جریان فیلم‌برداری سریال «لاست» در ‌هاوایی. بعد از این‌که این دو بازیگر به‌خاطر رانندگی در حالت غیرطبیعی دستگیر شدند، نویسندگان سریال تصمیم گرفتند دو کاراکتر آنا لوسیا و لیبی را در یک اپیزود دراماتیک از سریال حذف کنند.

امپراتوری بوردواک

 

چرا رفتی چرا؟ من بیقرارم (2)

 

مرگ کاراکتر پیت در قسمت آخر فصل دوم سریال «امپراتوری بوردواک» نه به‌خاطر خلاقیت نویسنده‌ها، بلکه به دلیل رفتار نامناسب بازیگرش سر صحنه فیلم‌برداری اتفاق افتاده است. اکثر بینندگان این سریال بر این باورند که مرگ پیت بسیار برای دست‌اندرکاران سریال گران تمام شده و داستان آن را دچار بحران کرده است. 

 

چیرز


جی توماس، بازیگر اصلی سریال «چیرز»، در برنامه رادیویی‌اش یک اظهارنظر جنجالی را درباره هم‌بازی‌اش در سریال مطرح کرد؛ موضوعی که به مذاق نویسندگان «چیرز» خوش نیامد. آن‌ها تصمیم گرفتند با طراحی صحنه تصادف کاراکتری که توماس نقش آن را بازی می‌کرد، از این بازیگر انتقام بگیرند.


منبع:
http://www.bartarinha.ir/fa/news/429014/قهرمان-کُشی-در-سریال-های-محبوب-2

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای تلویزیون

مجله اینترنتی برگک آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up