آیا موجودات فضایی وجود دارند؟

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از ماورای طبیعت همراه باشید :

do-aliens-exist(1)

موجودات فضایی وجود دارند یا نه ؟ این سوالی است که سالها مطرح هست و ذهن خیلیها رو به خودش مشغول کرده و شاید شما هم به این موضوع علاقه مند باشید . بسیاری از افراد به وجود داشتن اونها اعتقاد دارند و نظریه های خودشون رو با دلایل مختلف مطرح می کنند . از طرفی وارد شدن آدمهای فضایی به زمین و دوست شدن اونها با انسان و یا نابود کردن نوع بشر ، موضوع بسیاری از فیلم های علمی و تخیلی شده است و بعد از دیدن این فیلم ها دوباره به سوال نخست برمیگردیم ، آیا آدم فضایی واقعا وجود داره ؟!

از فیلم که بگذریم ، شواهد علمی ای وجود داره که میگه بله ، موجودات فضایی وجود دارند و ممکنه که در آینده به ملاقات ما بیان و یا ما اونها رو ملاقات کنیم .حالا ما در این مطلب آسمونی ۵ دلیل قانع کننده برای تایید آدم فضایی داریم که در ادمه مطلب می توانید مشاهده فرمایید.

 

۱- با وجود ستاره ها و سیاره های بسیار زیادی که وجود دارند ، زندگی موجودات دیگری در فضا به غیر از انسان محتمل به نظر میرسه ، گرچه نمیشه به طور ۱۰۰% و قاطع این مساله رو بیان کرد ولی مطالعات نجومی نشان دهنده این هست که نزدیک ۵۰% یعنی نیمی از سیارات موجود در کل عالم هستی ، سیاراتی هستند که قابلیت زندگی و رشد گیاهان رو دارند . بنابر تخمین دانشمندان تنها در کهکشان راه شیری تریلیونها سیاره وجود داره و غیرمنطقی نیست که انتظار داشته باشیم یکی از این سیارات هم مانند زمین دارای حیات باشند . 

 

۲- آب در سایر سیارات به غیر از زمین هم وجود داره ، همونطور که همه ما میدونیم ، این مایع برای زندگی بسیار حیاتی و مهم هست . شواهد نشان دهنده ی وجود آب در سطح مریخ هست و همچنین یوروپ ( یکی از قمرهای سیاره مشتری ) دارای اقیانوسی از مایعات است . همینطور در ونوس ( زهره ) ، تایتان و انکلاجوس ( از اقمار زحل ) و چند قمر دیگه آب مشاهده شده است .

do-aliens-exist

۳- زندگی در سطح زمین به سرعت توسعه پیدا کرد ، سن زمین به طور تخمینی در حدود ۴.۵ بیلیون سال بیان شده است . با توجه به شواهد وجود زندگیهای پیشین و اولیه ، از حدود ۳.۴ بیلیون سال پیش حیات در استرالیای امروزی در قالب زندگی باکتریایی دیده شده است که از اونها با نام استروماتولیت یاد میکنند . دانشمندان اعتقاد دارند که باکتری ها از نظر بیولوژیکی و زیست شناختی ساختار پیچیده ای دارند و همین باعث ایجاد نظریه ای میشه که حیات حتی قبل از این باکتری ها در سطح کره ی زمین وجود داشته که منجر به وجود این باکتریها شده است .

 

۴- حیات در شرایط طاقت فرسا هم وجود دارد ، هرکجا که قدم بگذارید ، حتی در اعماق زمین ( مهم نیست چقدر عمیق و تاریک باشه ) آثاری از حیات مشاهده شده است . حیات میتونه در هر شرایطی وجود داشته باشه و این دلیلی است برای اینکه امیدوار باشیم تا موجودات دیگری در جای دیگری از این جهان بی انتها وجود دارند . گفته میشه مریخ شرایط آب و هوایی بسیار نامساعدی داره ولی میکروبهایی در سطح زمین وجود دارند که به سادگی میتونند با شرایط مریخ سازگار بشوند و در اون شرایط زنده بمانند و تولید مثل کنند .

 

5- پیام های دریافت شده ، سالهاست که دانشمندان در پی یافتن پاسخ این سوال هستند و رادیو تلسکوپ های بسیار بزرگی که ساخته شده اند ، پیامها و سیگنالهایی رو دریافت کرده اند که ناشناخته هستند و این احتمال وجود داره که توسط سایر موجودات برای برقراری ارتباط با بشر ارسال شده باشند . از معروفترین این سیگنالها در ۱۵ آگوست سال ۱۹۷۷ در دانشگاه اوهایو امریکا ثبت شد . این سیگنال هرگز شرح داده نشد ولی زمانی که ثبت شد ، دانشمندان رو به قدری شگفت زده کرد که در تمام دست نوشته های موجود عبارت “WoW” رو میشه دید!!

 

نگاهی به این دلایل ما رو به سمتی سوق میده که باور کنیم موجودات فضایی وجود دارند ، زندگی میکنند و واقعی هستند . در این موارد ، همیشه افراد شکاک ویا برخی اعتقادات مذهبی تحت هر شرایط این دلایل رو رد می کنند ولی چیزی که وجود داره شواهدی است که روز به روز روشنتر میشوند و به نظر میرسه خیلی زود ، در آینده ای نزدیک وقتی این سوال مطرح میشه که آیا موجودات فضایی وجود دارند ؟ با اطمینان پاسخ بدیم ، بله !

 

 راستی نظر شما چیه ؟ شما چی فکر میکنید ؟ حتما در بخش دیدگاه ها نظرتون رو بگید .

– پورتال آسمونی Asemooni.com


منبع:
http://www.asemooni.com/science/paranormal/do-aliens-exist


بازدید: 90

شبکه های اجتماعی:



Bookmark and Share

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up