تنبیه های عجیب و غریب در دنیا

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از مطالب جالب و عجیب همراه باشید :


تنبیه های عجیب و غریب

 

 

تنبیه کردن از جمله روش های تربیتی می باشد و ممکن است خیلی خشن یا عجیب و غریب باشد . شاید با شنیدن کلمه تنبیه کردن یاد چوب و فلک معلم ، کمربند پدر یا دمپایی مادر بیفتید که از جمله ابزارهای اصلی تربیت کودک در قدیم بوده است . روش های تربیتی به مرور زمان منسوخ شده است اما هنوز هم کسانی هستند که از این روش های عجیب و خشن به منظور تربیت استفاده می کنند. آیا می دانید در دنیا از چه روش هایی برای تربیت و تنبیه کردن کودکان استفاده می شود ؟

راه رفتن چهار دست و پا در چین

مدیر شرکتی چینی کارمندانش را این چنین تنبیه می کرد که در مسیری عمومی مسافتی را چهار دست و پا راه بروند. ده نفر از این کارمندان تنبیه شده باید دور دریاچه تفریحی با نام رویی را چهار دست و پا طی می کردند. مدیران چینی بارها از این روش برای تنبیه کارمندانشان استفاده کرده اند.

تنبیه چینی با خوابیدن با لحاف در آفتاب

معلمان کالج چینی برای تنبیه کردن دانش آموزان در اقدامی عجیب آنها را مجبور کردند که دور خود لحاف های ضخیم بپیچند و در هوای گرم روی زمین داغ دراز بکشند . تصمیم عجیب و غریب معلمان برای این بوده است که 20 دانشجوی دختر رخت خواب ها و اتاق هایشان را تمیز نکرده بودند . مربیان این کالج بعضی از دانش آموزان را مجبور کردند که سطل هایی روی سرشان بگذراند و لحافی دور خود بپیچند و در حالی که هزاران نفر از همکلاسی هایشان آنها را نگاه می کردند در مسافتی وسیع بدوند .

تنبیه های عجیب و غریب

بیرون پرتاب کردن دانش آموز برای تنبیه

یک معلم ابتدایی در چین دانش آموزان را به منظور تنبیه مجبور کرد تا به خاطر صحبت کردن در کلاس درس 1000 مرتبه عبارت عذرخواهی می کنم را بنویسند و معلم، دانش آموزی که از تنبیه پیروی نکرده بود را وادار کرد تا خود را از پنجره به بیرون پرتاب کند. پسر دانش آموز دستور معلم را گوش کرد و پدر و مادر خود را داغدار کرد. پدر و مادر دانش اموز از معلم به خاطر این تنبیه غیر اخلاقی شکایت کردند و خواستار اخراج این معلم از مدرسه شدند.

برچسب زدن روی دهان به خاطر پرحرفی

معلم با برچسب دهان دانش آموزی را که سر کلاس مدام حرف می زد را بست. این دختر دانش اموز مجبور شد به خاطر حرف زدن با همکلاسی هایش یک ربع با دهان چسب زده بنشیند. مسئولان مدرسه کار معلم را اشتباه دانستند و از دانش آموز و خانواده اش عذرخواهی کردند زیرا دانش آموز در میان همکلاسی هایش تحقیر شده بود.

تنبیه هندی ها با ردشدن موتور از روی دست

معلم هندی برای تنبیه دانش آموزان با موتور از روی دست آنها عبور می کرد. این تنبیه در شبکه های اجتماعی با واکنش های مختلفی رو به رو شد.

تنبیه های عجیب و غریب

تنبیه جالب پدری با تی شرت خاص

دختر 10 ساله آمریکایی 180 سانتی متر قد دارد و به این خاطر خود را دختری 15 ساله معرفی می کند . پدر این دختر او را تنبیه کرد تا دیگر خود را 15 ساله نداند و همه سن واقعی دختر را بدانند . پدر لباسی برای دختر خرید که پشت آن نوشته شده بود “من کلاس پنجم دبستان هستم” و در جلوی آن نوشته شده بود ” من 10 سال سن دارم “. البته پدر دلیل دیگری هم برای تنبیه دخترش داشت . دختر در شبکه های اجتماعی دوست پیدا کرده بود و با هم بیرون رفته بودند .


منبع:
http://www.bistsotoon.com/p/%D8%AA%D9%86%D8%A8%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%AC%DB%8C%D8%A8-%D9%88-%D8%BA%D8%B1%DB%8C%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up