ببر نر به نگهبان باغ وحش حمله کرد

[ad_1]

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از عکس حیوانات و حیات وحش همراه باشید :


حمله ببر نر به نگهبان باغ وحش

ببری که صاحب خود را به قتل رساند

  

رسانه ها و پلیس نیوزیلند خبری منتشر کردند که بر طبق آن ببر نر نگهبان زن خود را در باغ وحش همیلتون کشت . باغ وحش همیلتون در 127 کیلومتری جنوب شهر اوکلند قرار دارد و سامانتا لیندا کادیوی نگهبان زن این باغ وحش است که توسط “اوز ” ببر نر سوماترایی این باغ وحش مورد حمله قرار گرفت و کشته شد. این زن 43 ساله بیشتر از 20 سال سابقه کار در باغ وحش های نیوزیلند را داشت و چندسالی بود از ” اوز” ببر نر سوماترایی که 11 سال دارد، مراقبت می کرد.

حمله ببر نر به نگهبان باغ وحش
حمله ببر نر به نگهبان باغ وحش

اوز به همراه چند ببر سوماترایی ماده در محوطه ای نگهداری می شد و سامانتا به داخل محوطه رفت بود که ناگهان ببر به سوی نگهبان خود حمله کرد. بعد از این حادثه مقامات باغ وحش سریعا بازدیدکنندگان را بیرون و باغ وحش را تعطیل کردند. البته هنوز فیلمی از این حادثه وحشتناک به بیرون درز نکرده است و پیش از این در سال 2014 فیلمی از اوز منتشر شده بود و نشان می داد اوز گالنی با بیش از 70 لیتر آب را از استخر بیرون می کشد و قدرت آرواره های این ببر نر را یادآور می شود.

اوز دو توله دارد که در سال 2014 در همین باغ وحش متولد شدند و سامانتا علاوه بر نگهداری از اوز، از توله های او هم مراقبت می کرد. اوز ببر نر آرام و صبوری است و روابط عاطفی خیلی خوبی با سامانتا داشت اما به دلایل نامشخص به سمت نگهبان خود حمله کرد و او را کشت.

حمله ببر نر به نگهبان باغ وحش
حمله ببر نر به نگهبان باغ وحش


منبع:
http://www.bistsotoon.com/p/%D8%A8%D8%A8%D8%B1-%D9%86%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%BA-%D9%88%D8%AD%D8%B4-%D8%AD%D9%85%D9%84%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF

[ad_2]

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای حیات وحش

مجله اینترنتی گلثمین آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up