شوینده های طبیعی برای نظافت منزل

[ad_1]

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از آموزش خانه داری همراه باشید :


جرم گیری دستگیره آشپزخانه

جرم گیری دستگیره آشپزخانه با نوشابه گازدار

 

بعضی از خانم های خانه دار به تمیزی و نظافت خانه شان اهمیت زیادی می دهند و از مواد شوینده چون سفید کننده ها به صورت مداوم استفاده می کنند . بهتر است به جای استفاده از شوینده های شیمیایی به سراغ شوینده های طبیعی بروید تا آسیب کمتری برای شما به دنبال داشته باشد .

  • برای لکه گیری و از بین بردن جرم ظروف چینی از وایتکس استفاده نکنید بلکه این ظروف را در مخلوط آب و سرکه سیب قرار دهید . برای این منظور در هر لیتر آب یک لیوان سرکه سیب در نظر بگیرید.
  • با جوش شیرین، آب، چند قطره لیمو ترش شوینده ای قوی درست کنید و از آن برای شست و شو و از بین بردن جرم سینک دستشویی استفاده کنید و با این شوینده طبیعی سینک تان را برق بیندازید.
  • از لیموترش برای پاک کردن دیواره های چرب مایکروویو استفاده کنید. لیمو ترش را از وسط نصف و بعد از خارج کردن هسته های آن تمام سطوح داخلی مایکروویو را پاک کنید. بعد از آن سطوح مورد نظر را با دستمال مرطوب تمیز کنید.
  • برای تمیز کردن شیشه های منزل سراغ شیشه شوی های شیمیایی نروید بلکه از محلول آب و الکل صنعتی استفاده کنید. برای برق انداختن شیشه ها دو لیوان آب را با نصف لیوان الکل مخلوط و تمام شیشه ها را پاک کنید.
  • می توانید با مخلوط آب و نوشابه گاز دار لکه های چربی روی دستمال و دستگیره های آشپزخانه را از بین ببرید. این روش بسیار موثر است و باید دستگیره ها و دستمال ها را به مدت یک ساعت در مخلوط آب و نوشابه گازدار خیس کنید.
  • یک لیوان نوشابه گاز دار و الکل را مخلوط کنید و از این ترکیب قوی برای از بین بردن جرم سنگ های روی کابینت و سرامیک های آشپزخانه استفاده کنید. 


منبع:
http://www.bistsotoon.com/p/%D8%B4%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84

[ad_2]

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای خانه داری

مجله اینترنتی گلثمین آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up